Hoi,
ik stap binnenkort over van ziggo naar t-mobile. Ziggo stopt per 15-06 en T-mobile start per 18-06. Betekent dit dat we 3 dagen zonder tv /internet zitten? Want dan is er wel paniek thuis Dank voor de reactie
Hoi,
ik stap binnenkort over van ziggo naar t-mobile. Ziggo stopt per 15-06 en T-mobile start per 18-06. Betekent dit dat we 3 dagen zonder tv /internet zitten? Want dan is er wel paniek thuis Dank voor de reactie
Overstap service gebruikt? Dan zou het gewoon op dezelfde dag gebeuren, de latende geeft een indicatie maar sluit pas af als de nieuwe een seintje geeft, wij leveren nu.
Zelf opgezegt, begin maar met de paniek.
Overstap service gebruikt. Fingers crossed dan maar. Dank en een fijne avond!
U kunt alleen maar hopen en bidden dat het goed gaat, daar er ontzettend veel fout gaat in de wereld der providers zeker vergeleken met andere bedrijfstakken die ook een vorm van overstappen kennen.
Goedemorgen
Ik heb voor alle zekerheid jouw overstapdossier erbij gepakt om te controleren of alles goed staat en het is helemaal op orde dus dat is mooi! Wat ik echter ook zie staan, is dat jij zojuist de aanvraag geannuleerd hebt - dat is natuurlijk jouw goed recht en indien je daar liever niet over wilt uitweiden, heb ik daar alle respect voor, maar zou je willen delen waarom je tot die beslissing gekomen bent?
Hi
Hi
Goedemiddag medewerkers,
Ik kreeg telefonisch een aanbieding voor overstap (tv en internet vanuit Ziggo naar T-Mobile. Mobiel telefonisch ben ik al bij jullie)
Ik besloot dit vandaag te doen vanuit financieel oogpunt maar nu is de aanvraag / overstap niet gelukt.
Aangezien ik te ziek / uitgeput ben en meest op bed lig, zou ik het enorm waarderen als een medewerker hier dit zou willen regelen voor mij alsjeblieft.
De medewerkerster die ik telefonisch sprak, weet van de situatie hier mocht het nagevraagd willen worden.
Ik sta er alleen voor, dus heel graag hulp alsjeblieft.
Graag hoor ik.
Met vriendelijke groet,
Mevrouw J de Beer
Hallo
Het plaatsen van een bestelling doen de moderators hier op het forum niet helaas.
Indien het online niet lukt dan is telefonisch een bestelling plaatsen de beste optie, daarvoor kunt u bellen naar 0800 0092.
Dag waqqas,
Dank voor je reactie.
Helaas zijn de wachttijden te lang voor mij ivm gezondheidsproblemen en ik heb de fut niet meer om dit te regelen.
Jammer. Ik ga afzeggen bij jullie per mail.
Groet
Hoi
Sorry dat het niet goed liep bij de bestelling, zoals
Wat ik echter wel kan zien en dat is waar jij op doelt: de Overstapservice is door je huidige aanbieder afgewezen met als reden dat het contractnummer, adres, validatie ID of contract telefoonnummer niet klopt. Kun je mij een privébericht sturen met daarin deze informatie zoals dit op jouw huidige contract staat? Dan dien ik een nieuw overstapdossier in en zorgen we er samen voor dat het alsnog lukt.
Heel veel sterkte met jouw gezondheid, ik hoop dat je snel weer wat meer fut kunt krijgen. Houd je sterk en weet dat we er voor je zijn op de Community!
Hi
Waarom een dief van de eigen portemonee blijven als je goedkoper uit bent door de alles in één koppeling los te laten.
Simpel gezegd Ziggo basis TV en Internet bij welke provider dan ook. Al is Tmobile hier zeer concurrend
Klein hikje is de telefoon die, afhankelijk van het belgedrag, bij het Tmobile wat duurder uitvalt. Maar de wereld is vol oplossingen om van de hik af te komen
Beste Jason,
Hartelijk dank voor jouw reactie!
Je hebt een privé bericht van me.
Vriendelijke groeten,
Judith
Beste Jason,
Zo hartelijk dank voor jouw bericht, het doet me enorm goed. Ik heb contact gehad; 2 uur lang!!! met Ziggo:
Het verhuisbericht was niet goed verwerkt in hun systeem. Na telkens in de wacht gezet zijnde, uiteindelijk maar na 2 uur opgehangen en opnieuw gebeld want de dame van het eerste contact kreeg het maar niet voor elkaar om mijn adreswijziging nogmaals te doorvoeren;
Het lag niet aan haar typekwaliteiten en hande(n)(len), maar dat zij toch echt niet begreep dat ze slechts het nieuwe adres nogmaals moest invoeren.
Verbazingwekkend, ik wist niet of ik nu moest lachen of huilen er om.
De tweede telefonische poging ging beter;
Deze andere dame kon binnen de kortste tijd wel mijn adres aanpassen.
Omdat ik zelf, zoals je weet, de fut niet heb, heeft iemand vanuit de zorgsector mij geholpen om zoveel mogelijk het woord te doen aan de telefoon.
Zelfs deze liefdevolle, mij ondersteunende persoon, werd op een gegeven moment behoorlijk kortaf aan de telefoon naar de Ziggo medewerksters vanwege de onkunde (en mogelijk desinteresse) van waaruit werd gehandeld.
Volgens de tweede Ziggo mevrouw moet “het nu geregeld zijn, dus in orde”.
- 2 uur om een adres te wijzigen - - !!!
Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om dit daadwerkelijk te controleren, maar dat doe ik wanneer dat uitkomt.
Ik zal je nog een privé bericht sturen.
Zowiezo ben ik onder de indruk Jason, van jouw handelen en jouw zijn:
Jij maakt het verschil voor mensen die “afgeserveerd” worden door de egocentrische en onverschillige mentaliteit die momenteel overheerst omdat je niet aansluit in het, naar mijn inziens, vernietigend systeem.
Enfin, iets met oorzaak en gevolg, daar ontkomt niemand aan maar laat ik dit hier maar niet bespreken
Jij bent mijn held in dit verhaal en er is nog een héle lieve collega van jou die ik telefonisch heb gesproken dus dat zijn er al 2!🥳🥳
Tot later in privé bericht met gegevens, maar voor nu even de rust erin hier.
Nog even;
Mijn bericht kan belerend overkomen, maar ik besef dat we allemaal handelen vanuit ons bewustzijn dus het is “okee”. Daarentegen mag er een tegengeluid komen om de gehele boel op te tillen naar een hoger niveau zodat alles goed uitpakt voor alle partijen.
Samen maken we het beter en zo is het wel.
Dit gezegd hebbende…ik wens ieder een goed weekend
Hi
Heey
Hartelijk dank voor jouw meedenken en aangeboden hulp Je hebt een privé bericht en ik hoop dat de overstap nu wèl gaat lukken. Ik hoor graag
Hi
Hai Lisa,
Helaas…. Afgewezen;
De gegevens kloppen nog steeds niet, niet te geloven dit. Jij hebt je best gedaan waarvoor hartelijk dank!
Rest mij Ziggo te gaan contacten
Hi
Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het heel graag van je. Maak er ook super mooie feestdagen van!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.