Skip to main content

Goedenavond,

Ik ben van ziggo overgestapt naar Odido glasvezel en heb hiervoor gebruik genaakt van de overstapservice. Mijn odido contract is op 26 juli ingegaan, maar de eerste mogelijkheid voor het aansluiten van de modem was pas op 3 augustus. Ik heb sinds de overstap geen internet meer, ook geen wifi. Betekent dit dat ik nu tot 3 augustus zonder internet zit? Ik dacht dat dit juist door de overstapservice allemaal vloeiend zou verlopen.
 

ik heb internet echt nodig om mijn werk thuis uit te kunnen voeren dus ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden.
 

Kan iemand mij daar bij helpen?

groetjes,

gwen

 

 

 

Hallo @xusjj_gwen 

Normaal hoort je huidige provider te werken tot 3 augustus, kan je eens contact opnemen met Ziggo of je abonnement werkelijk is beëindigd?


Goedenavond waqqas,

Ik zal morgen contact opnemen. Ik ga er wel van uit dat het abonnement volledig beëindigd is aangezien ik niet meer in mijn ziggo kan en alle tv services zijn ook afgesloten. 


@xusjj_gwen 

Je zou dan ook eens Guidion kunnen bellen met de vraag of ze iets eerder kunnen, het telefoonnummer is 020-3232766.


Hoi @xusjj_gwen, allereerst super leuk dat je voor ons gekozen hebt en welkom op onze Community! 😊 Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat wij nog geen seintje naar Ziggo verstuurd hebben om de diensten op te zeggen. Je contract bij ons gaat ook pas in op het moment dat Guidion je internet werkend heeft achtergelaten. Je kunt hiervoor het best contact opnemen met Ziggo, zij moeten je namelijk nog van internet voorzien totdat Guidion is geweest. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Hi @Ishana van Odido 

bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag met zowel ziggo als Odido contact gehad. In eerste instantie met ziggo, die gaven aan dat mijn contract inderdaad op 26 juli is afgesloten en dat ik mijn opzegging evt. kan terugtrekken, maar dat ik dan na de installatie van Guideon opnieuw moet opzeggen en dus weer een maand opzegtermijn heb. Erna met Odido gebeld, die gaf aan dat er wel 3 augustus is doorgegeven (waarschijnlijk had jij het intussen doorgegeven) dus dat ziggo mij niet had mogen afsluiten. Weer met ziggo gebeld, die kon niks voor mij doen. Weer met Odido gebeld, die heeft mij een code voor unlimited data via mijn telefoonabonnement gestuurd. Nu ben ik heel a-technisch dus hoop dat ik het werkend krijg, op in ieder geval mijn laptop en printer. Maar ik heb ook andere apparaten (waaronder een geluidsinstallatie en robot stofzuiger) die via wifi werken dus zou toch graag willen weten of ik morgen mogelijk weer mijn oude internet terug heb tot de installatie voltooid is?

Ik vind het fijn het dat er een tijdelijke oplossing geboden is, dus bedankt daarvoor. Het enige wat ik vervelend vind is dat ik hier meerdere telefoontjes en de community voor heb moeten gebruiken en dat ik nu niet alles kan gebruiken zoals gewoonlijk.

Ik ga nu proberen om mijn internet via de ontvangen code te installeren zodat ik morgen in ieder geval mijn werk kan doen en dan toch de oude stofzuiger maar uit de kast halen ;)

 

groetjes

gwen

 
 


 

 


Hoi @xusjj_gwen, goed dat je inmiddels een vouchercode hebt ontvangen zodat je in ieder geval nog deels online bent! Heel graag had ik de Ziggo lijn weer voor je geactiveerd, alleen hebben wij hier geen enkele zeggenschap over. Ook omdat we nog niets met het overstapdossier hebben gedaan.

Ik was blij om te zien dat het je is gelukt om de vouchercode te activeren. Via een hotspot kan je ook je andere apparaten verbinden, zoals ook je geluidsinstallatie en robot stofzuiger. Houdt er wel rekening mee dat door elk extra verbonden apparaat je telefoon weer wat harder moet werken waardoor de batterij ook sneller leeg zal zijn. Mocht je zelf de telefoon willen ondersteunen met het harde werken, dan is een oude stofzuiger zeker een optie. 😉

Ondertussen kijk ik heel erg uit naar je installatieafspraak met Guidion, ik weet zeker dat ze heel veel voor je kunnen betekenen en dat je daardoor heel snel weer van je robot stofzuiger kan genieten! 😃


Reageer