Skip to main content

Beste mensen. 
Dinsdag 27 februari komt de monteur bij ons de migratie instellen van Tweak naar Odido. 
       Maar helaas is vandaag de aansluiting al afgesloten, dus niets werkt meer. 
Bij navraag geeft Tweak aan dat dat door de netbeheerder is gedaan en ook Odido verwijst naar Tweak en de netbeheerder Maar wij zitten 4 dagen zonder aansluiting helaas. 
maar als je het kunt uitschakelen , kan een netbeheerder dat toch ook zo weer inschakelen. 
Een slechte start van mijn nieuwe provider. 
      Alhoewel ik moet zeggen dat de helpdesk medewerksters van Tweak en Odido allerliefst waren. 
Daar geen misverstand over. Dat ze me niet konden helpen is ook hun schuld niet. 
maar die mogen wel een bloemetje hebben voor hun inlevingsvermogen    

Als jouw abonnement nu nog bij Tweak loopt huren zij de vezel van de netbeheerder en kunnen zij dat ook als verstoring bij de netbeheerder melden toch?


Ik heb geen idee. Maar mogelijk heeft het zin om Tweak daarover te bellen. ? 
ik ben ook maar leek op dit gebied. 


Proberen kan altijd. 


Ga ik doen Eric, dank voor je reaktie. 
Hans. 


Reageer