Beste,
Jaren via Tweak glasvezel gehad, installatie en service verliepen heel simpel en goed.
Uiteindelijk heeft T-Mobile/Odido Tweak overgenomen en gaven ze aan dat je zonder gezeur over kon.
Overstapservice met een leuke aanbieding gebruikt en Odido had aangegeven alles netjes te regelen.
Maanden lang niks gehoord en Odido bleef de datum maar verschuiven. Uiteindelijk het installatie pakket ontvangen en een datum ingepland.
Ondertussen meerdere mails naar Odido gestuurd met bepaalde vragen m.b.t. de apparatuur die hun gebruiken. Minstens 2/3 weken op antwoord moeten wachten waar uiteindelijk nog niks zinnigs uitkwam.
Op 18-12-2023 zou Guidion komen om alles aan te sluiten. Monteur gaf aan het niet te halen terwijl het wel tijdig in de planning stond. Glasvezel van Tweak was wel gelijk gestopt dus geen internet meer in huis. Datum werd dus verschoven, mailtje gehad dit zou 25-12-2023 zijn ondanks dat dit eerste kerstdag zou zijn vond ik het prima.
21-12-2023 weer een mail gehad dat dit naar 12-01-2024 verschoven zou worden. Sinds 18-12-2023 al zonder glasvezel. Nu probeer ik de datum van 12-01-2024 naar voren te halen of te verplaatsen maar is dat niet meer mogelijk.
Odido klantenservice geeft alleen unlimited vouchers en doet verder niks met de problemen.
Zijn er meer mensen dit z'n slechte service hebben gekregen? Sta echt op het punt om al mijn abonnementen bij Odido te stoppen als het zo door blijft gaan, wat een gezeik...
Graag ontvang ik van Odido ook een compensatie voor al het gemiste internet en de tijd die er extra is ingestoken met vrij nemen hiervoor en dergelijke.
Moderator edit - titel aangepast: schelden is absoluut niet toegestaan. Houd je aan de Huisregels, alsjeblieft: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community