Had eerder een zakelijke mobiel abonnement van t-mobile voor meerdere jaren die vlekkeloos liep. Dus besloten mijn thuis internet en tv abonnement van kpn naar Odido te switchen met gebruik van het overstapservice. Dit was eind nov 2023 aangevraagd op 1 feb 2024 plaats te vinden. Wij hebben bevestiging gekregen dat alles geregeld zal worden. Monteur van Guidon is in het ochtend van 1 feb wel geweest maar waren er backend problemen. Wij zitten dus zonder internet (en tv) al voor 4 dagen.
Ondertussen een email gekregen van Odido+Guidon dat alle werkzaamheden gereed zijn. Dit klopt helemaal niet. Dus Odido Serviceafdeling gebeld.
Ondanks het Serviceafdeling 2x te bellen om meer info te krijgen wanneer dit opgelost zal worden, kreeg geen datum – alleen dat een ticket voor backend is ingevoerd en dat zal “paar” dagen duren, dan monteur afspraak zal nog 3 dagen duren. Dus vooruitzicht is minstens 1 week zonder internet – helaas hele slechte service van Odido, en Serviceafdeling zijn niet hulpzaam alternatieven te bieden. Zeer teleurstellend Service en zal niet meer Odido aan iemand aanbevelen.
Enige advies/tips hoe verder met Odido om versnelling te krijgen? Alvast dank