Hallo,
Ik heb vandaag, bij jullie winkel, besteld alles in een pakket. Ik heb gevraag over jullie overstap service. Antwoord was alles staat op website of kan ik dat zelf aan mij huidige aanbieder verstuuren. Ik wil dat niet zelf doen. Ik heb me aangemeld op My T-mobile Thuis , maar optie overstappen bestaat niet. Hier heb ik gezien dat ben ik niet aleen die hetzelfde probleem heb of had. Hoop ik dat jullie kunnen dat voor mij regelen
Met vriendelijke groet
Bladzijde 1 / 1
Hoi huanita,
Alvast een onwijs warm welkom bij T-Mobile Thuis! Leuk dat je naar ons gaat overstappen. Ik heb direct voor je gekeken en ik heb goed nieuws: de Overstapservice kan ik nog voor jou regelen. Hiervoor heb ik een paar gegevens van jou nodig. Omdat dit privégegevens zijn, vraag ik je deze via een privébericht. Kun je daarop antwoorden? Dan zorg ik voor je dat alles geregeld wordt!
Alvast een onwijs warm welkom bij T-Mobile Thuis! Leuk dat je naar ons gaat overstappen. Ik heb direct voor je gekeken en ik heb goed nieuws: de Overstapservice kan ik nog voor jou regelen. Hiervoor heb ik een paar gegevens van jou nodig. Omdat dit privégegevens zijn, vraag ik je deze via een privébericht. Kun je daarop antwoorden? Dan zorg ik voor je dat alles geregeld wordt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.