Beantwoord
Overstap naar T-Mobile Thuis, maar geen stopcontact in meterkast
Hoi,
Ik zit al jaren met mijn mobiele telefoon abonnement bij Tmobile, zelden last van storingen, altijd prima service zowel in de winkels als via de telefoon.
Hierom overwoog ik om over te stappen van ziggo naar tmobile thuis. Domste keuze ooit.
In de winkel het abbonement afgesloten toen ik mijn mobiele telefoon kwam ophalen na reparatie.
Na een week kwam ik erachter dat zowel mijn overstapservice en nummerbehoud niet waren geregeld, medewerker in de winkel zou dit volgends jongen aan de telefoon zijn “vergeten”.
Ik mocht alsnog zelf de overstap regelen met ziggo en toen ik er achter kwam dat ook mijn nummerbehoud niet was geregeld mocht ik dit ook zelf oplossen. Ik moest hier zelf twee keer voor bellen. Wat geen moeite zou hoeven kosten, alleen bij tmobile thuis wel want op welk tijdstip je ook belt. Je staat standaard 20min in de wacht.
Om me daar nog overheen te kunnen zetten heb ik telefonisch bij de klantenservice een langere kabel besteld. Deze kabel is tot op de dag van vandaag nog niet geleverd.
Vorige week 3 dagen achter elkaar met tmobile thuis gebeld. Ja 2 dagen na een halfuur in de wacht te hebben opgehangen, hen de derde dag wel aan de telefoon gehad. Hele vriendelijke jongen die tot de conclusie kwam dat de aansluiting bij mij niet mogelijk is. Ik al alleenstaande vrouw met twee linkerhanden begon aardig te snappen waarom het dus allemaal niet lukte.
Inmiddels al 2 weken zonder tv en internet, wat dus ook betekende dat ik niet thuis kon werken.
Stapsgewijs met die vriendelijke jongen besloten op mijn abbonement op te zeggen. Dit zou tot 5 werkdagen duren.
Nu 7 werkdagen verder en na nog niks te hebben gehoord vandaag maar weer opnieuw gebeld. Na 20min wacht nam er dan eindelijk iemand op. Een zeer onvriendelijke vrouw, aan haar stem was al te horen dat zij vandaag geen zin had om te werken. Heeft iedereen weleens dacht ik nog. Mevrouw liet mij niet uitpraten zodat ik mijn probleem kon uitleggen en begon een discussie waar ik mijn mening over gaf waarna zij mij wel geteld na 25min bellen waarvan haar 5min te hebben gesproken, 5min waarin zij vooral heeft gesproken OPGEHANGEN. Ja serieus ze heeft me gewoon opgehangen.
Ik zit nu dus nog steeds met het onweten over mijn abbonement. Waar ik dus nog geen tv of internet van gezien heb.
Ik ben teleurgesteld over de service. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, er zit totaal geen continuteit in, je word van t kastje naar de muur gestuurd, er is van t telefonisch personeel geen service te bekennen. Volgends mij weten ze zelf niet eens waar ze het over hebben.
Kortom ik baal van mijn overstap en wacht tot ik terug gebeld word door tmobile om dit op te lossen. Want als ik zelf bel word ik opgehangen.
Ik zit al jaren met mijn mobiele telefoon abonnement bij Tmobile, zelden last van storingen, altijd prima service zowel in de winkels als via de telefoon.
Hierom overwoog ik om over te stappen van ziggo naar tmobile thuis. Domste keuze ooit.
In de winkel het abbonement afgesloten toen ik mijn mobiele telefoon kwam ophalen na reparatie.
Na een week kwam ik erachter dat zowel mijn overstapservice en nummerbehoud niet waren geregeld, medewerker in de winkel zou dit volgends jongen aan de telefoon zijn “vergeten”.
Ik mocht alsnog zelf de overstap regelen met ziggo en toen ik er achter kwam dat ook mijn nummerbehoud niet was geregeld mocht ik dit ook zelf oplossen. Ik moest hier zelf twee keer voor bellen. Wat geen moeite zou hoeven kosten, alleen bij tmobile thuis wel want op welk tijdstip je ook belt. Je staat standaard 20min in de wacht.
Om me daar nog overheen te kunnen zetten heb ik telefonisch bij de klantenservice een langere kabel besteld. Deze kabel is tot op de dag van vandaag nog niet geleverd.
Vorige week 3 dagen achter elkaar met tmobile thuis gebeld. Ja 2 dagen na een halfuur in de wacht te hebben opgehangen, hen de derde dag wel aan de telefoon gehad. Hele vriendelijke jongen die tot de conclusie kwam dat de aansluiting bij mij niet mogelijk is. Ik al alleenstaande vrouw met twee linkerhanden begon aardig te snappen waarom het dus allemaal niet lukte.
Inmiddels al 2 weken zonder tv en internet, wat dus ook betekende dat ik niet thuis kon werken.
Stapsgewijs met die vriendelijke jongen besloten op mijn abbonement op te zeggen. Dit zou tot 5 werkdagen duren.
Nu 7 werkdagen verder en na nog niks te hebben gehoord vandaag maar weer opnieuw gebeld. Na 20min wacht nam er dan eindelijk iemand op. Een zeer onvriendelijke vrouw, aan haar stem was al te horen dat zij vandaag geen zin had om te werken. Heeft iedereen weleens dacht ik nog. Mevrouw liet mij niet uitpraten zodat ik mijn probleem kon uitleggen en begon een discussie waar ik mijn mening over gaf waarna zij mij wel geteld na 25min bellen waarvan haar 5min te hebben gesproken, 5min waarin zij vooral heeft gesproken OPGEHANGEN. Ja serieus ze heeft me gewoon opgehangen.
Ik zit nu dus nog steeds met het onweten over mijn abbonement. Waar ik dus nog geen tv of internet van gezien heb.
Ik ben teleurgesteld over de service. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, er zit totaal geen continuteit in, je word van t kastje naar de muur gestuurd, er is van t telefonisch personeel geen service te bekennen. Volgends mij weten ze zelf niet eens waar ze het over hebben.
Kortom ik baal van mijn overstap en wacht tot ik terug gebeld word door tmobile om dit op te lossen. Want als ik zelf bel word ik opgehangen.
Beste antwoord door Hidden.nld
Hoi xxxxxxxxxxxxxxxxxx,
Ik heb helaas geen glazenbol zodat ik jou situatie kan bekijken. maar in de meeste gevallen loopt er vanuit de meterkast een telefoon kabel naar de woonkamer. Wat de vrienden van Ziggo dan vaak doen is het modem plaatsen in de meterkast en het telefoonkabeltje los maken van het isra en in het ziggo modem stoppen. als dit bij jou ook het geval is dan kan je deze gewoon weer in het isra plaatsen en het modem dan in de woonkamer plaatsen. is de kabel bij het isra door geknipt dan vind je in de doos van het modem de materialen om het te herstellen.
T-Mobile heeft ook een installatie garantie voor mensen met 2 linker handen. dan sturen ze een monteur met 2 rechter handen. Hij kan eventueel voor jou een stopcontact plaatsen. kabels op maat maken. aan het plaatsen van een stopcontact en het maken van kabels op maat zijn wel extra kosten verbonden.
Bekijk origineelIk heb helaas geen glazenbol zodat ik jou situatie kan bekijken. maar in de meeste gevallen loopt er vanuit de meterkast een telefoon kabel naar de woonkamer. Wat de vrienden van Ziggo dan vaak doen is het modem plaatsen in de meterkast en het telefoonkabeltje los maken van het isra en in het ziggo modem stoppen. als dit bij jou ook het geval is dan kan je deze gewoon weer in het isra plaatsen en het modem dan in de woonkamer plaatsen. is de kabel bij het isra door geknipt dan vind je in de doos van het modem de materialen om het te herstellen.
T-Mobile heeft ook een installatie garantie voor mensen met 2 linker handen. dan sturen ze een monteur met 2 rechter handen. Hij kan eventueel voor jou een stopcontact plaatsen. kabels op maat maken. aan het plaatsen van een stopcontact en het maken van kabels op maat zijn wel extra kosten verbonden.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.