Beste Odido,
sinds 1-8-2025 ben ik overgestapt naar Odido Glasvezel. Guidion monteur zou die dag langs komen tussen 16-20u. maar om 18.35 kreeg ik een smsje van Guidion dat de monteur is “uitgevallen”. En dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken.
Bij Guidion was mijn ticket gesloten en zal een nieuwe “werkbon” moest komen, zo werd ik weer terug gestuurd naar Odido. Bij Odido was de ticket nog niet gesloten.
ik heb ruim 1,19 uur aan de telefoon gehangen tussen Guidion en Odido, maar ik had het gevoel dat ik van het ene kastje naar het andere kastje wordt gestuurd.
In dit digitale tijdperk is een activeren van een connectie op afstand blijkbaar onmogelijk. Toen ik bij Caiway zat had ik daar geen last van. Caiway = Delta.
Kortom, het is puur voor het accorderen/activeren van de glasvezel connectie.
Als enige compensatie wat ik vanuit Odido kreeg was onbeperkt internet. wat een kortzichtige oplossing was.
nieuwe afspraak is er nog niet. kan zo zijn dat het eindvolgende week is.
Blijkbaar is mijn werk niet belangrijk, aangezien ik veel thuis werk.
Daadwerkelijk kreeg ik geen concrete oplossing, en ben ik genoodzaak om te wachten dat guidion langs komt.
Wat een waardeloze communicatie tussen Odido en Guidion.
Uiteindelijk ben ik de dupe.
ps, bij levering van het pakket zat er geen afstandsbediening in de doos. uit irritatie vergeten aan te geven bij de Odido medewerker(s).
Overstap naar glasvezel verloop alles behalve vlekkeloos
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.