Beste oddido,
Ik ben in december naar jullie over gestapt, en heb een maand lang internet en tv van jullie mogen ontvangen.
Daarna kreeg ik een mail van jullie dat ik een overstap had aangevraagd op 30 -1-24. Deze had ik niet zelf aangevraagd, dus ik bellen met jullie klantenservice.
Deze gaf aan niks meer voor mij te kunnen doen want mijn gegevens waren al weg gegooid? En ik moest maar opnieuw een abonnement afsluiten.
Dit heb ik dan ook maar gedaan. Aangezien ik al meer had gelezen dat ik anders zonder internet kwam te zitten.
Een week voor de einddatum had ik verder niks meer gehoord van jullie, dus ik maar weer eens bellen met de klantenservice. Ik mijn verhaal uitgelegd, en zij zou alles annuleren. Ik zou geen monteur meer nodig hebben en mijn abonnement zou gewoon door lopen. Ik blij natuurlijk. Alles geregeld.
Tot eergisteren, de overstap datum. Geen internet. Ik balen en gelijk maar weer een abonnement af gesloten. Dacht aangezien alles nu afgerond is zou dit wel gewoon weer kunnen.
Nu kijk ik vanochtend, staat mijn aanvraag voor internet en tv niet in mijn account. Alleen nog de overstap. Ik ben dus heel bang dat ik nog geen internet krijg. Heb wel een mail van welkom bij oddido, en service voorwaarden. Verder niks...
Ik wil gewoon verder tv en internet, wat ik al had. Alles is al aangesloten. Kunt u mij helpen? Via de klantenservice kom ik er niet uit.