Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb T-Mobile thuis glasvezel aangevraagd. Gewenste ingangs datum 30/7/2021 ( einde contract oude provider ). Status bestelling ging allemaal vlot, alles geaccepteerd, netjes via overstapservice gedaan dan dacht ik kom ik ook niet zonder verbinding te zitten.
 

Helaas echter vandaag 15/7/2021 in de middag viel mijn verbinding uit, alles gereset, maar geen verbinding meer. Ik huidige provider gebeld (KPN) die kijkt het na en zonder dat ik het genoemd had van de overstap weet men mij te vertellen dat T-Mobile de lijn al overgenomen heeft.  ??
 

Goed ik met T-mobile bellen ( ik krijg morgen 16/7/2021) als het goed is een pakket binnen van T-Mobile. Maar daar heb ik niet veel aan want er moet ook een monteur langs komen die de aansluiting in orde maakt. En dan neem ik aan dat hij de NTU van KPN moet vervangen voor een NTU voor T-Mobile. ( gezien de huidige NTU nu alleen nog maar een knipperend PON lampje geeft en ik geen verbinding meer kan krijgen met de KPN modem/router)
 

Nu echter bij het maken van een afspraak  met een monteur kon ik in eerste instantie pas als eerste datum voor 3 augustus kiezen. Dacht met overstapservice prima, dan blijft KPN actief totdat de monteur geweest is. Maar nu ik helemaal geen verbinding meer heb Ik dus T-mobile maar gebeld. Volgens de klantenservice is de lijn nog helemaal niet overgenomen. ( dus 2 verschillende verhalen ) echter later wordt ik toch doorverbonden met guidion om te kijken of er toch niet een monteur langs kon komen nog vandaag of anders morgen. Helaas geen monteur in de buurt en beste wat ze konen doen is 21 juli ( dus ruim 6 dagen zonder internet ??? ) niet echt netjes.


IK vraag me af wat ik moet doen nu ? Is er een mogelijkheid dat ik met spoed nog een juiste NTU kan krijgen op vrijdag ( 16/7/2021 ) of Laat T-Mobile mij echt 6 dagen nog zonder internet/tv zitten.
In laatste geval laat ik KPN morgen denk ik de lijn maar weer terug migreren.  ruim 6 dagen zonder internet lijkt me in deze tijd niet acceptabel. Zeker niet omdat ik juist daarvaoor ook voor de overstap service heb gekozen om dat te voorkomen.

 

Hoop via deze weg snel een oplossing te krijgen, gezien telefonisch hier niet de noodzaak van ingezien lijkt te worden.

 

 

 

 

Hallo @vandijk73 

Ja, dat is de juiste oplossing.

ALL betekend alleen zenders die geschikt zijn voor alle leeftijden.

18 voor iedereen t/m 18 jaar volgens mij.

Zoiets vermoedde ik al vandaar dat ik daar op gokte. Kwam die optie ook pas net tegen, dus had nog niet echt kunnen testen.

verder alles lijkt te werken, internet is lekker snel nu :-)

 


Correctie : als je de kijkprofiel op 18 zet dan heb je zowat toegang tot alle zenders zonder een pincode hoeven in te voeren.


Reageer