Goedemiddag,
Op 18 november heb ik een overstap aangevraagd van Ziggo naar T-Mobile, met de nieuwe glasvezel verbinding. Op aanraden van T-Mobile, die aangaven dat het glasvezel netwerk zo goed als gereed was. We kregen toen ook meteen door dat per 10 december het abonnement bij Ziggo automatisch stop was gezet. Vanuit Ziggo kreeg ik daarom al dozen opgestuurd om modem en apparatuur retour te sturen. Vervolgens radio stilte. Op 24 december, twee weken na oorspronkelijke stopzet datum, kreeg ik een e-mail dat de overstap datum is aangepast naar 24 december. Dus op de zelfde dag zou het nog over gaan, terwijl er nog helemaal geen afspraak stond voor het aanleggen van de kabel het huis in. Op 29 december een zelfde mail, dat de overstap datum is aangepast naar 29 december. 10 januari wederom een e-mail dat overstapdatum is aangepast naar 10 januari.
En nu is het 21 januari en heb ik nog steeds geen idee wanneer ik iets kan verwachten. Ik vind het persoonlijk communicatief niet heel sterk allemaal. Het lijkt erop dat er standaard e-mails worden verstuurd, die eerder verwarrend werken dan verhelderend. Daarnaast vind ik het wel erg vreemd dat er in november wordt aangedrongen om de overstap aan te vragen, omdat het netwerk zo goed als klaar is, en dat je nu 2 maanden later nog steeds niets hebt gehoord. Het lijkt erop dat T-Mobile het allemaal nog niet aan kan, of zie ik het verkeerd?
Ik wil graag horen wanneer ik kan verwachten dat er iets gaat gebeuren.