Skip to main content

Stap niet over naar Odido. Odido zou zelf overstap regelen van KPN heeft dat niet gedaan. Mijn overstap was 30 juni! Ik betaald nog steed voor KPN. Ze hebben beloofd het te vergoeden. Ze hebben de overstap niet geregeld! Ze hebben niets vergoed. Ik betaal 54.95 aan KPN! En nog eens 25,00 aan ODIDO. KPN wijgert mij afteluiten volgens hun kan alleen ODİDO dat regelen omdat ik destijds daar toestemming voor heb gegeven aan ODİDO. Het is om te Janken. Ik heb tientallen keren geb3ld met de klantenservice ze beloven dat ik een antwoord krijg het lijkt wel een spook bedrijf. Ik krijg alleen facturen! Een zegt backoffice regeld dit de ander zegt dat is helemaal verkeerd gegaan opstapservoce gaat het oppakken. Niemand pakt iets op. Ook op mijn online contactformulier van 3 september heb ik geen antwoord gekregen!!! Dus stap niet over naar ODIDO!!!

Datum van ervaring: 30 juni 2024

 

Dit is jullie antwoord:

Hi Oz, goed dat je dit laat weten! Sorry voor dit ongemak. Als wij de overstap zouden regelen en dit niet hebben gedaan, dienen we ervoor te zorgen dat de opzegging alsnog doorkomt en de periode dat je teveel hebt betaald te vergoeden. Zo simpel is het inderdaad. Ik wil deze zaak graag van je overnemen, dit moet nu snel worden geregeld voor jou.

Namens het webcareteam kom ik graag met je in contact. Als je dat op prijs stelt, stuur ons op Facebook (odidonederland) of X/Twitter (@odidonederland) dan gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en kopie van deze review. Heb je geen social media? Maak dan een topic aan op onze community (community.odido.nl). Als je er voor zorgt dat jouw e-mailadres matched met het e-mail adres wat bij ons bekend is, kunnen mijn collega's of ik je direct verder helpen. Vergeet niet om je review in dit gesprek te delen, zodat ik sneller aan de slag kan! Groetjes, Cheyenne van Odido.  

dus graag actie!!!

 

Ps. Gisteren had ik hoop gekregen na gesprek met medewerker van Odido. Die had gelijk contact opgenomen met KPN. Alles zou in orde komen. Maar ik kreeg van kpn glaswezel installie . Om te janken dus!!!

 

Hoi @Beku, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik kan je direct geruststellen en beloven dat wij dit gaan rechtzetten! Ik zie namelijk een Overstapdossier in ons systeem, dat afgerond is gemeld. Het Overstapteam is hier inderdaad verantwoordelijk voor en nemen zo snel mogelijk contact op met KPN. Ik zie dat mijn collega op 13 september een e-mail naar het Overstapteam heeft verstuurd. Zodra het is opgelost, worden de kosten vergoed. Maak je geen zorgen, wij zullen hier persoonlijk achteraan gaan! Groetjes, Ishana


Hallo Ishana,

Ik hoop echt dat het eindelijk goedkomt. Ik wacht af.

Groetjes, 

 

Beku

 


Ik ben net  terug gebeld door KPN. Kpn geeft aan dat ODIDO vandaag nog mij niet heeft afgemeld. KPN heeft vandaag weer ODİDO bericht  gestuurd dat ze mij moeten afmelden en mij alle facturen sinds de overstap moeten vergoeden. Volgens KPN betaald wie de fout heeft gemaakt en dat is ODİDO geven zij aan. 

 


Hi @Beku, ik zie dat de klantenservice al contact gezocht heeft met het overstapteam. Als het goed is bellen zij je terug met de reactie. Hopelijk kunnen we dit netjes rechtzetten! 


Hi, Tommie kun je me misschien ook.bertellen hoelang het gaat deuren. Want intussen wordt er elke maand van jullie kant en ook van KPN  geld geïncasseerd van mijn bankrekening.  En helaas ben ik niet zo rijk :(


Overstap zaken verlopen volledig via het overstapteam @Beku, op dit moment is er al een e-mail gestuurd maar nog geen reactie. Ik ga er vanuit dat we met een toepasselijke oplossing voor je komen en hopelijk snel oplossen! 


Reageer