Skip to main content

overstap


Ik ben op papier 4 weken geleden overgestapt naar Odido.

Als ik alles van te voren had geweten had ik deze overstap nooit gemaakt.

 
Inmiddels is de monteur van Guidion al 3 x geweest (slot in wijkcentrale is kapot kpn).

Odido klantenservice zegt elke keer dat het nu zeker goed zal komen - totaal geen verantwoordelijkheid.

Tussentijds zit ik (als klant) tussen Odido -Guidion -KPN 

Super chaos 

 

 

12 reacties

Geen reactie van experts ?????"

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Stijn2024, super leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom! 😊 Ik sta voor je klaar en wil dit graag onderzoeken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn OdidoAlvast bedankt! Groetjes, Ishana

Er is niets opgelost

ik ga naar media met leuke verhaal over Oddo

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Stijn2024, goed dat je jouw klantnummer hebt toegevoegd aan je profiel, ik ben direct in je dossier gedoken! Sorry dat het nog niet is opgelost, dit stoot ons ook tegen het verkeerde been. Lastig genoeg lukt het de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL niet om je verbinding te activeren in de wijkcentrale omdat het slot van de wijkcentrale het begeven heeft. Omdat wijkcentrales goed beveiligd zijn, kan het weken duren voordat dit opgelost is.

Wij houden de druk uiterst hoog op KPN NetwerkNL om zo snel mogelijk op te lossen, we willen je snel weer helemaal terug online krijgen! 

Typisch niets zeggend antword

Reputatie 7
Badge +14

Dit antwoord zegt genoeg, overmacht!

1,5 maand ? Wat een onzin 

Het gaat over simpel sleutel  tot wijkcentrale

Reputatie 7
Badge +4

De eerste keer dat ik zo’n probleem tegenkwam heb ik je verbazing ook heel erg ervaren @Stijn2024. Het lastige is dat wijkcentrales goed afgesloten moeten zijn om te voorkomen dat mensen hele wijken zomaar plat kunnen leggen of af kunnen tappen, dus als er dan iets mis is met de toegangsdeur is het moeilijk om binnen te komen. 

Ik hoop heel erg dat de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL snel alsnog naar binnen kan, ik zie je graag genieten van Internet!

Leuk verhaal maar waar is de de oplossing 

ik zie geen actieve houding van Odido ( bonen richting technische dienst schrijven kan iedereen ) Waar is escalatie protocol? Heb je überhaupt eentje?
1 tel naar KPN  directe contact ?

Over 1 jaar is nog steeds het zelfde! Dus geen oplossing!

Na alle reacties wordt nog iets gedaan?
 

Reputatie 7
Badge +4

Wij blijven bij de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL voor je hameren zodat er zeer binnenkort alsnog een oplossing komt @Stijn2024. Lastig genoeg heeft de netwerkbeheerder ons nog geen datum gegeven waarop zij weer in de wijkcentrale kunnen komen voor je. Daarom blijven wij druk voor je op de ketel zetten, ik hoop heel erg dat het snel lukt om een doorbraak te forceren!

Reageer