Wij zijn eind juni van Ziggo naar T-mobile Thuis overgestapt. Half juli geprobeerd de installatie zelf te doen. Helaas bleek het installeren niet zo eenvoudig omdat er een storing in de wijkcentrale zat. Op 1 augustus kon er een monteur van T-mobile langskomen.Â
Hij constateerde ook een storing in de wijkcentrale. Uiteindelijk heeft hij het internet en televisie aan de praat gekregen maar dat mocht helaas maar 2 dagen duren.
Sindsdien meerdere malen met de klantenservice van T-mobile gebeld maar tot op de dag van vandaag geen internet en geen televisie.
Op de Zyxel zie ik af en aan het wereldbolletje knipperen of helemaal uit staan. De storing in de wijkcentrale is nog steeds en nu moet KPN gaan langskomen.
Er is een ticket aangemaakt bij T-mobile en vorige week donderdag 11/8 heb ik een mail ontvangen dat KPN deze storing verder moet gaan oppakken en dat zij spoedig contact met mij gaan opnemen voor het maken van een afspraak.
Vandaag is het 18 augustus en zijn wij een week verder en je raadt het al er is geen contact opgenomen door KPN. Deze week al weer 2 gebeld met T-mobile en die zeggen dat de backoffice niet weet wanneer KPN contact gaat opnemen en dat zij hier ook geen invloed op hebben.
Hoe kan dit? Ik heb echt zo'n spijt dat ik ben overgestapt. Ik heb bij T-mobile aangegeven dat ik morgen wil gaan opzeggen want inmiddels zitten wij ruim 6 weken zonder internet en televisie!