Omdat Ziggo onze telefoonlijn heeft afgesloten ,moeten wij tot 8januari wachten ,voordat het hersteld wordt.Dat houdt in dat er geen WiFi is en wij nu zonder verwarming zitten,want Toon werkt niet.Geen radio,geen tv,geen internet,geen huistelefoon
wij hebben spijt van onze overstap ,door de slechte service die we krijgen
Oude provider stopt te vroeg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


