Omdat Ziggo onze telefoonlijn heeft afgesloten ,moeten wij tot 8januari wachten ,voordat het hersteld wordt.Dat houdt in dat er geen WiFi is en wij nu zonder verwarming zitten,want Toon werkt niet.Geen radio,geen tv,geen internet,geen huistelefoon
wij hebben spijt van onze overstap ,door de slechte service die we krijgen
Bladzijde 1 / 1
Hoi @eddepet45 ,
Weet dat wij voor je klaar staan! Ik begrijp dat Ziggo het abonnement te vroeg heeft opgezegd? Als je wilt, kan ik het nalopen voor je, zeker aangezien vandaag je abonnement bij ons behoort in te gaan. Stuur hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatst vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Dan ga ik voor je aan de slag!
Weet dat wij voor je klaar staan! Ik begrijp dat Ziggo het abonnement te vroeg heeft opgezegd? Als je wilt, kan ik het nalopen voor je, zeker aangezien vandaag je abonnement bij ons behoort in te gaan. Stuur hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatst vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Dan ga ik voor je aan de slag!
Wij moesten op 31 december 2018 de installatie in gebruik nemen,maar dat lukte niet ,omdat ziggo volgens de monteur ons lijn had afgesloten.Als het goed is komt er vandaag eindelijk een monteur om ons aan te sluiten,zitten sinds het weekend op de wifi van de buurvrouw. Het modem ziet eruit als gebruikt
[klantgegevens verwijderd door moderator ivm privacy]
[klantgegevens verwijderd door moderator ivm privacy]
Hi @eddepet45 Ik heb meteen met je meegekeken en de netbeheerder heeft je aansluiting weer hersteld. Ik zie dat je modem inmiddels verbinding heeft en we zijn nog bezig met de laatste handelingen. Excuses voor de vertraging!
Helaas wordt ons klantnummer en code niet geaccepteerd.Mijn man hangt nu al een kwartier aan de telefoon op verbinding met een monteur
Hi @eddepet45 , onze netwerkspecialisten zijn nog steeds met jullie verbinding bezig maar ik heb er alle vertrouwen in dat we jullie snel online krijgen!
Er werd door de monteur die via T-mobile niet veel gedaan,want was zo laat bij ons omdat er veel draad getrokken moest worden bij zijn vorige klant.Zag dat het hier ook moest gebeuren en zei toen dat er geen KPN aansluiting bij ons was ,terwijl hij net om het hoekje van de deur zat.Nu ligt er een kabel achter de kast omdat de tv in de hoek van de kamer staat.Heb wel af en toe wifi en de huistelefoon doet het weer.Verder kijken wij via digitenne via 3 kanalen tv sinds 1 januari.Het zou netjes zijn als de problemen binnenshuis ook Door T-mobile opgelost werden en we eindelijk van de overstap kunnen gaan genieten
Alees doet het eindelijk sinds gisteren
Hi @eddepet45 , goed om te horen dat alles inmiddels weer werkt! Zo te zien is de modem op een wandcontactdoos aangesloten. Begrijp ik het goed dat er nog een tweede aansluiting om de hoek bij de deur aanwezig is? Als je de modem liever rechtstreeks hier op aansluit dan kan je de mode gewoon verplaatsen! Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik graag hoe ik het met je goed kan maken! 🙂
Brain kan niet op het privé bericht reageren ,want dan krijg ik Issam
Hi @eddepet45 ,
Dat leek een tijdelijk issue, maar is opgelost! Kun je het nog eens proberen?
Dat leek een tijdelijk issue, maar is opgelost! Kun je het nog eens proberen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.