Ik wil misschien van kpn naar t-mobile
Vind de t-mobile media converter niet handig met die kabels
En weer een extra kastje
Kan ik mijn Zte F3100 blijven gebruiken?
Ik wil misschien van kpn naar t-mobile
Vind de t-mobile media converter niet handig met die kabels
En weer een extra kastje
Kan ik mijn Zte F3100 blijven gebruiken?
Hallo
Zou je het bij één topic willen houden? Je hebt hierover in een ander topic
al contact gehad met Jason. Dit helpt echt niet aan een sneller antwoord.
Hoi
Dit topic zal ik nu sluiten.
Negeer alsjeblieft mijn onterechte antwoord hierboven!
Uit het andere topic: “Hoi
Wij leveren altijd onze eigen Media Converter en afhankelijk van netwerkttype en modem zal dat ofwel de CTS converter zijn ofwel de Huawei Optical Network Terminal. Je kunt ervoor kiezen om een eigen terminal/converter te gebruiken, maar houd er dan wel rekening mee dat dit niet altijd lekker werkt en dat de servicegarantie op losse onderdelen vervalt als je eigen apparatuur/apparatuur van een andere partij gebruikt.
Top bedankt
Zoals je weet ben ik me aan het verdiepen bij t-mobile
Wil ook een fritzbox 7590 in gaan zetten
En later een 5530 fiber
Maar dat is toekomst die 5530 dan
Mooi dat je het even navraagt
Lijkt me wel werken dat de glasvezel frequentie gelijk zijn bij kpn
Sfp modules zijn het zelfde en fritzbox fiber is ook op beide glasnetwerk in te zetten
Ik hoor het wel of de nt van kpn werkt
Wou het liken maar niet als antwoord
Maar die verwacht ik nog
En in mijn geval zal het geen Huawei Optical Network Terminal zijn
Die is voor gpon en dat heb ik niet
En in mijn geval zal het geen Huawei Optical Network Terminal zijn → Daar heb je helemaal gelijk in
In principe acht ik de kans zeer groot dat het wel gewoon werkt met de apparatuur zoals KPN die aangeleverd heeft, maar omdat wij eigen apparatuur gebruiken en daar enkel garantie op bieden, wil ik je wel meegeven dat de servicegarantie vervalt wanneer er toch voor andere apparatuur gekozen wordt. Dat betekent natuurlijk niet dat we je op de Community niet alsnog zo goed mogelijk raad willen geven en willen helpen, maar meer dat bijvoorbeeld het vervangen van apparatuur of het aansturen van een monteur/de technische dienst niet mogelijk is wanneer het om externe apparaten gaat.
Heb ik zo alle vragen beantwoord, of heb je er nog meer? Stel ze gerust, ik zit altijd voor je klaar!
Ja duidelijk
Ik ga er rustig over na denken om een overstap te maken
Wat eigen apparatuur betreft dat is bij kpn niet anders
Bij problemen moet altijd de experiabox er achter gedaan worden
Maar dat is geen probleem ik bewaar alle apparatuur netjes in een doos/kast
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.