Oud bewoner heeft nog internet, daarom kan ik geen internet afsluiten

  • 12 December 2023
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Beste,

Ik heb 24-11 internet voor thuis besteld voor mijn nieuwe adres (01-12 verhuizing). Nou heb ik vanochtend maar telefonisch contact opgenomen, want in mijn account staat geen bestelling gevonden.
Ik heb wel een bevestiging met ordernummer, de mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ik geen internet kan nemen want de oud bewoner heeft nog internet lopen op het adres.
Ik heb geen contact met de oud bewoner, en ook geen manier om in contact te komen...
Nu heeft hij meerdere dingen nog niet opgezegd en zelfs nog niet uitgeschreven van het adres (adrescontrole loopt), dus kan ik eigenlijk niks en lijkt het er niet op dat het binnenkort wel mogelijk is om internet te nemen…

Kan hier niks aan gedaan worden? Installatie zou eigenlijk aankomende vrijdag al zijn namelijk, en nu lijkt het erop dat ik helemaal niks ga krijgen.
Ordernummer: 204231342.

Ik hoor het graag!

eric 7 maanden geleden

Als de oude bewoner niet heeft opgezegt dan zal jouw aanvraag dat wel in gang hebben gezet. De oude provider heeft echter een opzegtermijn van een maand, dus de fysieke lijn komt dan pas eind december bescikbaar. De installatie moet je afzeggen, dat leidt tot niks.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Als de oude bewoner niet heeft opgezegt dan zal jouw aanvraag dat wel in gang hebben gezet. De oude provider heeft echter een opzegtermijn van een maand, dus de fysieke lijn komt dan pas eind december bescikbaar. De installatie moet je afzeggen, dat leidt tot niks.

Reageer