Skip to main content

Op 5 juli heeft ODF de glasvezel van de straat naar mijn meterkast getrokken en via een glastester succes getest. Volgens de monteur kon ik de aanvraag bij Odido indienen. Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag heb ik de hardware ontvangen en telefonisch contact met de klantenservice van Odido. De medewerker meldt dat ODF de order nog niet heeft afgemeld en dat het nog weken kan duren! ODF (Dennis) meldt dat de order wel degelijk is afgemeld maar dat de ordersysteem van Odido de vertraging veroorzaakt. Hij vermoed dat de order is blijven hangen. Zolang de order blijft hangen zal Guideon niet worden aangestuurd. Graag jullie hulp..

Hey @M.Prins, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. 

Je hebt als wensdatum 12 augustus opgegeven, dit is de datum die wij aanhouden om je aan te sluiten. Je ontvangt snel een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen voor de installatie. Het modem en ONT worden geïnstalleerd en dan moet de glasvezel administratief op actief gezet worden door de monteur. Dan zul je pas online komen.


HI Tommie, ik heb dit in de aanvraag als wensdatum doorgegeven! Kan dit alsnog versneld worden?

Levering en installatie
Wanneer wil je aangesloten worden?    Zo spoedig mogelijk


Ah check! Dan is 12-08 op dit moment de wensdatum @M.Prins. Omdat het gaat om een nieuwe glasvezelverbinding spelen er veel factoren een rol. Gelukkig is de glasvezel al naar binnen gebracht maar de wijkcentrale moet ook gereed zijn. Ik kan hem hierdoor niet versnellen. Houd 12 augustus in je hoofd maar dit is vooralsnog een wensdatum en kan nog verzet worden in de toekomst als er vertraging wordt opgelopen. Het kan ook zijn dat je eerder een bericht krijg van Guidion om wat in te plannen. Laten we hopen op het laatste! 


Reageer