Op 5 juli heeft ODF de glasvezel van de straat naar mijn meterkast getrokken en via een glastester succes getest. Volgens de monteur kon ik de aanvraag bij Odido indienen. Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag heb ik de hardware ontvangen en telefonisch contact met de klantenservice van Odido. De medewerker meldt dat ODF de order nog niet heeft afgemeld en dat het nog weken kan duren! ODF (Dennis) meldt dat de order wel degelijk is afgemeld maar dat de ordersysteem van Odido de vertraging veroorzaakt. Hij vermoed dat de order is blijven hangen. Zolang de order blijft hangen zal Guideon niet worden aangestuurd. Graag jullie hulp..
Beantwoord
Order blijft hangen! Hierdoor geen aansturing richting Guideon.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Je hebt als wensdatum 12 augustus opgegeven, dit is de datum die wij aanhouden om je aan te sluiten. Je ontvangt snel een bericht van Guidion om een afspraak in te plannen voor de installatie. Het modem en ONT worden geïnstalleerd en dan moet de glasvezel administratief op actief gezet worden door de monteur. Dan zul je pas online komen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.