Zojuist heb ik de overstap gemaakt van Telfort naar T-Mobile. Voor zover ik kan zien is alles prima gegaan, maar één ding is me nog onduidelijk.
Ik heb een overstapdatum aangegeven bij de overstapservice (5 juni) en nu is deze datum via mail bevestigd door Telfort en zal mijn huidige contract dan beëindigd worden.
In de mail van T-Mobile echter staat dat deze datum niet de installatie datum is en dat ik daar binnenkort meer over hoor.
Betekent dit dat ik dan zonder internet (en tv en telefoon) kan komen te zitten??
Bladzijde 1 / 1
ook ik over stap gedaan.
Maar wel spijt van
Overweeg zelfs een claim neer te leggen bij t-mobile
Ook overweeg ik RADAR in te schakelen
Maar wel spijt van
Overweeg zelfs een claim neer te leggen bij t-mobile
Ook overweeg ik RADAR in te schakelen
Kan je aangeven wat er dan mis gegaan is?
Heb je zonder internet gezeten of wellicht iets anders?
Heb je zonder internet gezeten of wellicht iets anders?
Jammer dat je zo ontevreden bent met je overstap, maar of dreigen nu de beste oplossing zal opleveren betwijfel ik.
Neem aan dat je zelf vooraf gedegen onderzoek hebt gedaan, of een overstap eventueel voor jouw netwerkopbouw problemen zou kunnen geven. Vragen gesteld al binnen het forum of je ergens tegenaan zou kunnen lopen, zeker als je iets speciaals aan het doen bent binnen je netwerk.
Heb je topic gelezen over problemen met je portforwarding en ik heb in je topic nu een stap voor stap port mapping uitgelegd die werk 100%.
Heb hier voor jou een Linux webserver omgepush naar poort 1221 en daarna port mapping op de Huawei gedaan met die betreffende poort.
Ik ben ook maar een klant hier, maar er zijn hier best wel veel klanten als specialisten in bepaalde zaken.
Die klanten steken er soms best wel veel tijd in om andere klanten toch opweg te helpen.
Hopelijk kom je iets verder met je port mapping probleem ut je andere topic.
Denk dat een T-Mobile moderator even voor je mee moet gaan kijken of alles gaat zoals je in gedachte hebt.
Hoi @Ecnirp ,
Bedankt voor je bestelling. Daar worden we blij van, zeker als je vervolgens meteen een account op de Community aanmaakt! Ik geef graag uitleg. Bij je aanvraag krijg je direct een 'verwachte opleverdatum' mee. Als je de overstapservice aanvraagt, dan is dit ook de datum die we direct bij je oude provider neerleggen. Binnenkort neemt onze installatiepartner (Guidion) contact met je op om een afspraak voor installatie te maken. Dit wordt je echte startdatum van je abonnement. Deze datum kan wat eerder of later uitvallen dan die verwachte datum. Geen probleem, de overstapservice schuift gewoon mee. Wij regelen dat je oude abonnement stopt op die installatiedatum. Op de dag zelf kan het wel voorkomen dat je enkele uren offline bent. Lees er alles over in dit topic: Alles over een nieuwe aanvraag!
Hele toffe Communitynaam trouwens!
Bedankt voor je bestelling. Daar worden we blij van, zeker als je vervolgens meteen een account op de Community aanmaakt! Ik geef graag uitleg. Bij je aanvraag krijg je direct een 'verwachte opleverdatum' mee. Als je de overstapservice aanvraagt, dan is dit ook de datum die we direct bij je oude provider neerleggen. Binnenkort neemt onze installatiepartner (Guidion) contact met je op om een afspraak voor installatie te maken. Dit wordt je echte startdatum van je abonnement. Deze datum kan wat eerder of later uitvallen dan die verwachte datum. Geen probleem, de overstapservice schuift gewoon mee. Wij regelen dat je oude abonnement stopt op die installatiedatum. Op de dag zelf kan het wel voorkomen dat je enkele uren offline bent. Lees er alles over in dit topic: Alles over een nieuwe aanvraag!
Hele toffe Communitynaam trouwens!
Maar wel spijt van
Overweeg zelfs een claim neer te leggen bij t-mobile
Ook overweeg ik RADAR in te schakelen
Hoi
Wat is er gebeurd? Ik help je graag verder! Als er privégegevens nodig zijn, dan ontvang ik graag je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Ik hoor graag van je!
Dit wordt je echte startdatum van je abonnement. Deze datum kan wat eerder of later uitvallen dan die verwachte datum. Geen probleem, de overstapservice schuift gewoon mee. Wij regelen dat je oude abonnement stopt op die installatiedatum. Op de dag zelf kan het wel voorkomen dat je enkele uren offline bent.
Hele toffe Communitynaam trouwens!
Hoi
Ik had niet begrepen dat de overstapdatum kon verschuiven naar gelang de opleverdatum verschuift. Zoals ik het las leek het erop dat het een vaste datum was.
Ik zie de overstap met vertrouwen tegemoet!
Offtopic: thanx voor het compliment!
Gisteren liep mijn bedenktijd af en is verder alles in gang gezet: Sms en mail van Guidion gekregen om een afspraak te maken voor de aansluiting, inlog gegevens voor TV gekregen, TV Anywhere doet het al (!!).
Prima geregeld zo T-Mobile!!
Nu nog even wachten op het installatie pakket, dat zal binnenkort ook wel binnenkomen.
Vraag aan@Sander : Kan jij nakijken welk modem zal worden uitgeleverd? Dit ivm aanschaf nieuwe switch voor mijn netwerk (wel of geen IMGSnooping, wel / geen Vlan mogelijkheid etc.)
Prima geregeld zo T-Mobile!!
Nu nog even wachten op het installatie pakket, dat zal binnenkort ook wel binnenkomen.
Vraag aan
Hi @Ecnirp , goed om te horen dat het zo soepel verloopt! Ik zie dat er inmiddels ook al een aansluitdatum gepland staat (12-06), helemaal goed! Jij ontvangt nog de Huawei maar geen zorgen, ook daarvoor is binnenkort geen VLAN tagging meer nodig (ik verwacht rond de zomer).
Dank voor je antwoord @Brian , de Huawei is geen probleem, nu weet ik aan welke eisen mijn nieuwe switch moet voldoen: in ieder geval IMGSnooping dus.
Heeft iemand tips of een aanrader voor welke switch ik het beste kan aanschaffen??
Heeft iemand tips of een aanrader voor welke switch ik het beste kan aanschaffen??
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.