Beantwoord
Opzegdatum versus installatiedatum
Zojuist heb ik de overstap gemaakt van Telfort naar T-Mobile. Voor zover ik kan zien is alles prima gegaan, maar één ding is me nog onduidelijk.
Ik heb een overstapdatum aangegeven bij de overstapservice (5 juni) en nu is deze datum via mail bevestigd door Telfort en zal mijn huidige contract dan beëindigd worden.
In de mail van T-Mobile echter staat dat deze datum niet de installatie datum is en dat ik daar binnenkort meer over hoor.
Betekent dit dat ik dan zonder internet (en tv en telefoon) kan komen te zitten??
Ik heb een overstapdatum aangegeven bij de overstapservice (5 juni) en nu is deze datum via mail bevestigd door Telfort en zal mijn huidige contract dan beëindigd worden.
In de mail van T-Mobile echter staat dat deze datum niet de installatie datum is en dat ik daar binnenkort meer over hoor.
Betekent dit dat ik dan zonder internet (en tv en telefoon) kan komen te zitten??
Beste antwoord door Sander
Hoi @Ecnirp ,
Bedankt voor je bestelling. Daar worden we blij van, zeker als je vervolgens meteen een account op de Community aanmaakt! Ik geef graag uitleg. Bij je aanvraag krijg je direct een 'verwachte opleverdatum' mee. Als je de overstapservice aanvraagt, dan is dit ook de datum die we direct bij je oude provider neerleggen. Binnenkort neemt onze installatiepartner (Guidion) contact met je op om een afspraak voor installatie te maken. Dit wordt je echte startdatum van je abonnement. Deze datum kan wat eerder of later uitvallen dan die verwachte datum. Geen probleem, de overstapservice schuift gewoon mee. Wij regelen dat je oude abonnement stopt op die installatiedatum. Op de dag zelf kan het wel voorkomen dat je enkele uren offline bent. Lees er alles over in dit topic: Alles over een nieuwe aanvraag!
Hele toffe Communitynaam trouwens! 💜
Bekijk origineelBedankt voor je bestelling. Daar worden we blij van, zeker als je vervolgens meteen een account op de Community aanmaakt! Ik geef graag uitleg. Bij je aanvraag krijg je direct een 'verwachte opleverdatum' mee. Als je de overstapservice aanvraagt, dan is dit ook de datum die we direct bij je oude provider neerleggen. Binnenkort neemt onze installatiepartner (Guidion) contact met je op om een afspraak voor installatie te maken. Dit wordt je echte startdatum van je abonnement. Deze datum kan wat eerder of later uitvallen dan die verwachte datum. Geen probleem, de overstapservice schuift gewoon mee. Wij regelen dat je oude abonnement stopt op die installatiedatum. Op de dag zelf kan het wel voorkomen dat je enkele uren offline bent. Lees er alles over in dit topic: Alles over een nieuwe aanvraag!
Hele toffe Communitynaam trouwens! 💜
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.