Skip to main content

Opnieuw mijn bestelling mislukt

  • 22 February 2022
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Beste heer/mevrouw, 

 

Met mijn mobiel ben ik al heel wat jaren klant bij T-mobile, nu dacht ik in 2021 om alles overzetten naar T-Mobile en dat heb ik ook gedaan. Ik heb hiervoor mijn Ziggo abonnement opgezegd. Ik kreeg langere tijd niks te horen ondanks ik wel mijn pakket van T-mobile thuis had ontvangen. Na enkele maanden heb ik contact opgenomen met T-mobile, er werd mij gezegd dat er iets mis is gegaan en de bestelling opnieuw geplaatst moest worden. 

 

Inmiddels 2022, ik ben begin januari naar de winkel gegaan om mij goed advies te laten geven om vervolgens samen met een medewerker een combi pakket aan te gaan. Dit gaat om T-mobile mobiel en T-mobile thuis. Na een half uurtje in de winkel gesproken te hebben met de medewerker heb ik een abonnement afgesloten.

 

Tot aan vandaag heb ik weer niks gehoord van T-mobile. Ik besloot vandaag te bellen om te vragen wat de status was. Ik had inmiddels al wel weer het T-mobile thuis pakket ontvangen (2e keer). In het telefoongesprek geeft de medewerker aan dat het niet mogelijk is op T-mobile thuis bij mij aan te sluiten. In de tussentijd hoor ik dit voor het eerst. Ik vroeg naar de reden maar dat was bij deze medewerker ook niet duidelijk. 

 

Er werd mij gevraagd om de pakketten terug te sturen en de bestelling wordt door de medewerker geannuleerd. Ook werd er gezegd dat ik de boxen zelf dien terug te sturen, zo niet dan zou ik een boete hiervoor ontvangen. 

 

Mijn mobiele abonnement is nu verlengt, ik maak geen gebruik van mijn combi pakket, mijn ziggo abonnement is door T-mobile opgezegd en moet opzoek naar een nieuwe leverancier waar ik geen gebruik kan maken van een combi pakket omdat ik bij T-mobile akkoord ben gegaan met het pakket maar dit achteraf niet kan leveren. 

 

Hopelijk begrijpt u dat ik dit een erg vreemde/slechte gang van zaken vindt. Ik verwacht dat jullie met een gepaste oplossing komen. 

 

Vriendelijke groet, 

Floris

 

 

 

 

 

 

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Floris 3582 

Als je op de website je postcode en huisnummer invult zie je dan dat er DSL of glasvezel beschikbaar is?

Heb je ook een ISRA punt voor DSL of glasvezelaansluitpunt in huis?