Skip to main content
Ik heb mijn abonnement op T-Mobile thuis opgezegd, maar ik wil eigenlijk toch bij T-mobile thuis blijven. De lijn is nog niet afgesloten. Hoe snel kan ik weer worden aangesloten als ik mijn abonnement re-activeer of opnieuw afsluit?
Hey Paulgr30,



Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk met de klantenservice bellen. Dan kunnen ze direct voor je kijken wat er mogelijk is.



Op het forum kan het soms twee of drie dagen duren voordat een moderator je vraag in behandeling neemt. Misschien is het dan al te laat.



Laat je even weten of het gelukt is?
Hey Paulgr30, goed om te horen dat je toch bij ons wil blijven! 🙂 Is het inmiddels gelukt met de collega's van de telefonische klantenservice? Zo niet stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dan kijk ik graag met je mee!

Reageer