Goedemiddag
Ik wil een klacht indienen bij Odido. Omdat ik meerdere keren heb gemaild om mijn glasvezelbestelling te annuleren. Ook heb ik een paar dagen geleden mijn internetcontract opgezegd via de klantenservice. Omdat je alleen maar problemen hebt. U reageert niet op mijn e-mail en ik heb ook een brief gestuurd.
Een paar dagen geleden heb ik mijn internet- en glasvezelcontract opgezegd. Ik heb je ook een briefgestuurd en je stuurt me nog steeds de link. Vandaag heb ik een link ontvangen om mij een nieuw glasvezelmodem te sturen, deze is geannuleerd. Wat begrijp je niet? Voorheen werkte T-Mobile prima. Nu de naam is veranderd, zijn er alleen maar problemen. In de winkel helpen ze niet omdat ze mensen met gehoorapparaten niet willen helpen en hoe kan ik ze aan de telefoon bellen als ik het niet goed versta. Daarom heb ik u een brief geschreven om de bestelling voor glasvezel te annuleren....
Met vriendelijke groet
Ewelina