Skip to main content
Beantwoord

Oplevering mislukt, abbonement niet beeindigd bij vorige provider

  • 3 June 2024
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Hallo,

Per 1 maart zou ik overstappen van Online.nl naar Odido. De opleverdatum werd meerdere malen aangepast. Eenmaal dat de monteur er was lukte de installatie niet, iets met modem of geen verbinding kunnen maken met netwerk. Monteur gaf aan de dag erna te komen met een nieuwe modem. Maar dat is niet gebeurd en kreeg ik een bericht van Odido voor een nieuwe afspraak die pas over 3 weken kon. 

Nu zat ik al zonder internet, en de oude modem(installatie) van Online.nl was ook al losgekoppeld. 

Daarom heb ik een andere provider opgezocht die me binnen een week van internet kon verzien (wat ik nodig heb voor mijn werk).

Maar nu blijkt dat de overstapservice mijn oude provider niet heeft opgezegd omdat de overstap niet is gelukt. Leuk en aardig maar daar kon ik niks aan doen. 

Nu heb ik zelf mijn oude provider opgezegd maar betaal ik wel al 3 maanden dubbel. 

Ik verzoek hierbij dat Odido dit recht zet en mijn dubbele kosten vergoed.

 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mahmut_013, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken echter zie ik dat er geen kosten bij ons gemaakt zijn. Kosten die niet bij ons gemaakt zijn kunnen wij ook niet vergoeden. Je kunt dit het beste opnemen met je vorige provider, ik ga er vanuit dat daar de kosten gemaakt zijn. Hopelijk kom je eruit met je vorige provider, ik wens je nog veel succes!

Hallo,

Per 1 maart zou ik overstappen van Online.nl naar Odido. De opleverdatum werd meerdere malen aangepast. Eenmaal dat de monteur er was lukte de installatie niet, iets met modem of geen verbinding kunnen maken met netwerk. Monteur gaf aan de dag erna te komen met een nieuwe modem. Maar dat is niet gebeurd en kreeg ik een bericht van Odido voor een nieuwe afspraak die pas over 3 weken kon. 

Nu zat ik al zonder internet, en de oude modem(installatie) van Online.nl was ook al losgekoppeld. 

Daarom heb ik een andere provider opgezocht die me binnen een week van internet kon verzien (wat ik nodig heb voor mijn werk).

Maar nu blijkt dat de overstapservice mijn oude provider niet heeft opgezegd omdat de overstap niet is gelukt. Leuk en aardig maar daar kon ik niks aan doen. 

Nu heb ik zelf mijn oude provider opgezegd maar betaal ik wel al 3 maanden dubbel. 

Ik verzoek hierbij dat Odido dit recht zet en mijn dubbele kosten vergoed.

 

Ik zit nu ook in de situatie waar mijn abonnement bij Online niet is opgezegd, was enig vorm van restitutie of oplossing ooit aangeboden?

Reageer