Hallo,
Per 1 maart zou ik overstappen van Online.nl naar Odido. De opleverdatum werd meerdere malen aangepast. Eenmaal dat de monteur er was lukte de installatie niet, iets met modem of geen verbinding kunnen maken met netwerk. Monteur gaf aan de dag erna te komen met een nieuwe modem. Maar dat is niet gebeurd en kreeg ik een bericht van Odido voor een nieuwe afspraak die pas over 3 weken kon.
Nu zat ik al zonder internet, en de oude modem(installatie) van Online.nl was ook al losgekoppeld.
Daarom heb ik een andere provider opgezocht die me binnen een week van internet kon verzien (wat ik nodig heb voor mijn werk).
Maar nu blijkt dat de overstapservice mijn oude provider niet heeft opgezegd omdat de overstap niet is gelukt. Leuk en aardig maar daar kon ik niks aan doen.
Nu heb ik zelf mijn oude provider opgezegd maar betaal ik wel al 3 maanden dubbel.
Ik verzoek hierbij dat Odido dit recht zet en mijn dubbele kosten vergoed.