Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag 8 december zou de overstap plaatsvinden van Tweak naar Odido met behulp van de overstapservice.
Tot vrijdagochtend, ongeveer tot 8:15 uur, werkte alles naar behoren. Toen viel mijn huidige/oude?!? verbinding weg. Er is een grote kans dat ze op dat moment in de wijkcentrale bezig waren met het patchen van de verbinding. De monteur arriveerde ongeveer een uur later, maar kon de installatie niet voltooien omdat er geen verbinding was in de Glaslijn.
Ter info ik heb 2 Glaslijnen liggen:
- E-Fiber (waar Tweak op zat)
- KPN (was actief voor Tweak provider)
Aangezien de monteur zelf niet toegang had tot de wijkcentrale, vertrok hij. Een opmerkelijk detail is dat ik moest tekenen voor een oplevering die niet werkte.
Dit heeft als gevolg dat ik sinds dat moment helemaal geen service heb. Niet van Tweak en/of Odido.
Ik heb Tweak gebeld en zij zien in hun systeem dat de overstap rond 8:00 uur naar het Odido-netwerk is overgezet, maar dit lijkt blijkbaar niet goed te zijn gegaan. Ze kunnen de verbinding niet (tijdelijk) terugnemen.
Via de Odido-app en de telefoonservice kom ik eerlijk gezegd ook niet verder dan 'we hebben het doorgezet'. Maar ik heb niet het gevoel dat er enige urgentie achter zit aangezien ik nu helemaal geen verbinding heb.
Internetnummer kan ik nog niet toevoegen omdat ik deze blijkbaar pas krijg bij de eerste factuur. Dus ik heb m’n tv-nummer + algemene klantnummer maar toegevoegd in het profiel
Had zelf verwacht dat deze overstap wat soepeler zal zijn aangezien Odido Tweak heeft overgenomen.
Ik hoor graag de status en wanneer in korte tijd dit opgelost gaat worden.