ik heb bijna 2 weken geleden mijn modem en omvormer ontvangen maar er is nog geen afspraak voor installatie gemaakt. Helaas is Odido telefonisch niet of slecht bereikbaar.
Wanneer wordt de afspraak gemaakt?
ik heb bijna 2 weken geleden mijn modem en omvormer ontvangen maar er is nog geen afspraak voor installatie gemaakt. Helaas is Odido telefonisch niet of slecht bereikbaar.
Wanneer wordt de afspraak gemaakt?
Hallo
Heb je al een glasvezelaansluitpunt in huis? Nadat het glasvezel gereed is voor gebruik ontvang je vanzelf een email om een afspraak te maken voor de installatie, de mail kan misschien in je spam terecht gekomen zijn en wat is de status in je Odido account?
Hallo Waqqas
Het glasvezelaansluitpunt is al in huis, geen mail gehad, ook niet in spam. Status is bestelling in behandeling
Hoi
Ik verwacht dat de aanleg van de wijkcentrale voorspoedig verloopt en ik zie je graag genieten van de glasvezelverbinding!
Hallo Cal,
bedankt voor je reactie, jammer dat er vanuit Odido eerst gemeld wordt dat de oplevering in november 2023 zou zijn, en er geen update is geweest.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.