Dus de vraag luidt: Wanneer wordt de straat Koningsdiep in het Kalf Zaandam aangesloten op de glasvezel aansluiting in de wijkcentrale?
Hoi
Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik helder het graag volledig voor je op!
Wow! Dit meen je niet?
Dus in oktober 2023 de aanvraag gedaan, en de oplevering is pas in september.
Totaal geen communicatie vanuit jullie over de stand van zaken.
Een beetje popiejopie antwoord: Leuk dat je uitkijkt … ik zie je er ook graag van genieten?
Toch bizar dat jullie totaal geen berichten sturen over wanneer het opgeleverd wordt?
Staat 20 september nog steeds op de planning. We krijgen namelijk als klant totaal geen informatie.
Net ODF gesproken, blijkt dat Odido nog de apparatuur moe installeren in de wijkcentrale. Dit staat pas gepland in Jan 2025. Dit betekend dat we bijna een jaar wachten op de oplevering van glasvezel. Maar gelukkig hier totaal niet over worden geinformeerd.
Net gebeld met Odido, daar staat dat alles klaar is. Zowel de aansluiting in huis als de wijkcentrale. Wat gebeurd hier jongens?
Hey
Helaas nog geen antwoord gekregen, wel bijna een week verder.
Hi
Wachten zal wel moeten, maar maart werd september, september wordt januari. Het is allemaal niet heel netjes.
Dat jullie aan de zijlijn staan ben ik t niet eens, je kan ook zorgen de de materialen in de wijkcentrale van jullie wordt geplaatst. Maar vooral het gebrek aan communicatie maakt het allemaal nog vervelender.
Gelukkig is KPN ook bezig, hierdoor hoef ik straks niet bij jullie te blijven.
Is er al duidelijkheid wanneer de wijkcentrale wordt opgeleverd?
Ik ben meteen gaan kijken. Echter kan ik geen actieve aanvraag vinden, klopt dit? Zo niet, zou je dan de juiste gegevens toe willen voegen aan je community profiel?
Als je mij een seintje geeft wanneer je zover bent, kijk ik meteen met je mee!
Klopt, die heb ik laten annuleren omdat het niet is opgeleverd. Waarbij ik graag wel wil weten of de wijkcentrale al is opgeleverd ?
Hey
Kreeg vandaag een e-mail:
Je bestelling is geannuleerd |
Hebben jullie hierin iets gedaan? (Zolang het om glasvezel gaat is t goed)
Kan het zijn dat je een Mobiel abonnement of Klik&Klaar bij ons hebt? Het glasvezelabonnement is sowieso al opgezegd dus dat zit goed.
Beide zowel Klik en Klaar als mobiel.
Hey
Heb er geen eerdere over ontvangen, in de mail staat ook niet welke bestelling of order nummer.
Wellicht dat hij dan toch van die order uit november is maar ergens een enorme vertraging heeft opgelopen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.