Skip to main content

Oplevering glasvezel Den Haag Segbroek

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb in November 2024 glasvezel besteld, maar sindsdien gebeurt er niets. De status van mijn bestelling blijft steken op “bestelling ontvangen”. Ik heb een aantal keer gebeld, en krijg steeds een ander antwoord.

Wanneer kan ik een aansluiting verwachten?

Uitgelichte reactie

17 maart 2025

Hey ​@Wouter-42, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk wordt opgeleverd, ik kijk daarom graag met je mee. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken naar de oplevering en hopelijk meer duidelijkheid geven!

4 reacties

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 14 maart 2025

Ja klop ik heb meer een jaar geleden ook gevraagd en tot heden nog steeds nog niets blijft steken op bestelling ontvangen.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 maart 2025

@Wouter-42 ​@jamestobert 

Hier zelfde probleem al sinds Oktober.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13340 reacties
  • 17 maart 2025
Uitgelichte reactie

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk wordt opgeleverd, ik kijk daarom graag met je mee. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken naar de oplevering en hopelijk meer duidelijkheid geven!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hoi Tommie, ik heb de gevraagde info toegevoegd

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen