Beantwoord

Oplevering glasvezel abonnement - status klopt niet

  • 14 September 2022
  • 30 reacties
  • 654 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

@Lisa, dank voor je reactie...echter zie ik het nu pas; heb geen notificatie gekregen dat hier gereageerd was.

 

Ik had vanochtend vroeg een sms van kpnnetwerk ontvangen om ze te bellen. Heb dat gedaan en er was afgesproken dat ze morgen, donderdag, langs zouden komen. Echter verscheen er wat later iemand van kpnnetwerk aan de deur (huh??).

De T-Mobile modem werd aangesloten en internet deed het! Eindelijk...denk ik dan.

Na een tijdje heb ik de modem door mijn Fritz modem 7590 vervangen en uren internet aan de praat proberen te krijgen. Mijn 2 voip telefoons worden niet geregistreerd op poort 5060 :-(...dus toch een blokkering van T-Mobile om dit te gebruiken?

Internet was niet stabiel. Ik dacht dat het niet met de Fritz modem overweg kon, dus toen heb ik weer de T-Mobile modem aan gehangen...en wat blijkt...glasvezel doet het niet! Internet lampje is weer rood!!! 😡

Uren zitten rommelen aan me Fritz modem terwijl het weer aan de glasvezel verbinding lag 😤...@$@)$.

Morgen maar weer de T-Mobile modem even testen voordat ik weer ga bellen, ik heb langzamerhand geen energie hier meer voor. Als voip poort 5060 ook nog door jullie geblokkeerd wordt dan heeft dit abonnement weinig waarde voor mij.

Ik heb vandaag nog wel een email ontvangen van T-Mobile dat glasvezel sinds vandaag werkt voor de facturering, maar hoop wel dat dit aangepast wordt, want glasvezel werkt dus nog niet!

 

 

Vanochtend was het internet lampje op de T-Mobile groen, maar nu weer rood.

De lijn is gewoon onstabiel of er wordt steeds aan de verbinding gerommeld. Kpn netwerk gebeld die verwijzen weer naar T-Mobile voordat ze iets kunnen doen.

Voip telefoons werken sowieso niet meer op glasvezel in mijn Fritz modem, dus van modem vrijheid is er weinig sprake.

Ik wil nu alles annuleren. Ik neem aan dat ik dit onder de afkoelingsperiode kan doen.

Kan ik de modem bij een T-Mobile zaak inleveren? Hoe zit het met de converter, moet ik die ook weer loskoppelen en inleveren?

 

Ik heb het al geannuleerd. Reactie is niet meer nodig. Ik ga verder op zoek naar een ISP die echt vrije modemkeuze biedt en minder tussenpartijen heeft. Nog bedankt voor alle hulp aan allen.

Net de bevestigingsemail ontvangen van mijn annulering. Daarin staat dat voor 2 dagen internet kosten worden berekend???. Dit moet een grap wezen. Glasvezel lijn was pas gisteren actief, nog geen 2 dagen, en nog niet eens echt kunnen gebruiken; het was onstabiel als wat en werkte voor geen meter.

Verder heb ik de bestelling via internet gedaan dan zou ik toch denken dat ik binnen 14 dagen, na activering van de lijn, herroepingsrecht heb en zonder kosten kan opzeggen. Wat is dit voor raars?

Reputatie 7

Hi @fiberrookie, bedankt voor de update. Ik baal ervan dat de verbinding bij jou niet goed gewerkt heeft. Daarom heb ik die paar dagen dat het abonnement gelopen heeft, direct voor je gecorrigeerd. In principe betaal je uiteraard wel voor de dagen dat het gewerkt heeft of de kosten die je gemaakt hebt (huur films, telefoonkosten), maar vanwege de stabiliteit die je ervaarde heb ik jouw kosten geschrapt. 

Reageer