Bij mij heeft KPN eergisteren het glasvezel aansluitpunt in de meterkast geinstalleerd.
Daarna heb ik een glasvezel abonnement besteld bij T-Mobile.
Op KPN Netwerk status zag ik echter dat de status nog niet is bijgewerkt, het staat nog steeds op oktober/november terwijl de glasvezel kabel dus nu al in de meterkast ligt.
Op mijn T-Mobile bestelstatus zag ik oplevering van mijn bestelling in week 44(!)
Hierna heb ik met heel heel heeeeel veel moeite T-Mobile verkoop afdeling telefonisch kunnen bereiken; herhaling van hetzelfde bandje, vragen naar postcode etc, of de verbinding werd meermaals plotseling afgebroken (lekker begin van customer service...ik hoop niet dat de glasvezel ervaring straks ook op deze manier gaat).
Enfin, na lang wachten kunnen doorgeven aan de meneer aan de telefoon dat ik al dus aangesloten ben en hij zou de datum verschuiven naar 26 sept...en toen brak de verbinding plotseling en was het niet meer bereikbaar na vele malen bellen
Vandaag heb ik een email van T-Mobile ontvangen om de bestelstatus te bekijken, moest mijn wachtwoord resetten om in te komen terwijl ik al een account had(???).
Nu zie ik in de bestelstatus dat er gewacht moet worden totdat mijn woning aangesloten is op glasvezel, maar dat is die al!
Kan iemand iets aan die bestelstatus veranderen?...dit is wel een heel moeizame start voor mij bij T-Mobile, ik hou mijn hart vast als ik straks weer klantenservice nodig heb.
Geldt de afkoelingsperiode van 14 dagen voor na oplevering werkende internet of gaat die in vanaf bestelmoment? Indien binnen die 14 dagen geannuleerd wordt, maak ik dan kosten?