Oplevering Glasvezel

  • 13 October 2023
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb in september een glasvezel abonnement afgesloten voor mijn studentenwoning in Montfoort. Destijds was de aansluitdatum geschat op september-oktober deze is reeds verschoven naar oktober-november.

Hebben jullie een beter schatting voor mij? Ik gebruik nu sinds september en 4G hotspot voor mijn laptop maar dat is zeer traag, 2Mb/s (throttling of verouderde LTE mast?)

 

Alvast dank voor uw tijd.

Waqqas 7 maanden geleden

Hallo @PeterNieuwhuis 

De netwerkbeheerder/aannemer is verantwoordelijk voor de planning en aanleg van glasvezel, Odido zorgt voor de installatie van de mediaconverter en router.

Omdat Odido geen inzicht heeft in de planning van de netwerkbeheerder/aannemer, is het beter om deze vraag daar te stellen.

Bij de vouchers wordt de snelheid beperkt dus dat heeft niet met de mast te maken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @PeterNieuwhuis 

De netwerkbeheerder/aannemer is verantwoordelijk voor de planning en aanleg van glasvezel, Odido zorgt voor de installatie van de mediaconverter en router.

Omdat Odido geen inzicht heeft in de planning van de netwerkbeheerder/aannemer, is het beter om deze vraag daar te stellen.

Bij de vouchers wordt de snelheid beperkt dus dat heeft niet met de mast te maken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PeterNieuwhuis, logische vraag die je stelt! Waqqas heeft inderdaad gelijk, momenteel is de aannemer aan zet. Omdat ik op dit moment weinig actie in je dossier terug kan vinden ga ik navraag voor je opstarten bij de aannemer. Hierover hoor je binnenkort meer van ons.

Ik hoop hiermee je aanleg te versnellen, ik zie je graag snel genieten!

Hoi @PeterNieuwhuis, logische vraag die je stelt! Waqqas heeft inderdaad gelijk, momenteel is de aannemer aan zet. Omdat ik op dit moment weinig actie in je dossier terug kan vinden ga ik navraag voor je opstarten bij de aannemer. Hierover hoor je binnenkort meer van ons.

Ik hoop hiermee je aanleg te versnellen, ik zie je graag snel genieten!

Dank u voor de moeite!

Reageer