HAllo @JWes
Je zal vanzelf een mail/sms van Guidion krijgen om een afspraak te maken met Guidion zodra het glasvezelaansluitpunt is geplaatst en het glasvezel gereed is voor gebruik volgens Odido.
Het installatiepakket zal je uiterlijk 1 week cóór de afspraak met Guidion in huis hebben. Wat is de status nu in je Odido account?
HAllo @JWes
Je zal vanzelf een mail/sms van Guidion krijgen om een afspraak te maken met Guidion zodra het glasvezelaansluitpunt is geplaatst en het glasvezel gereed is voor gebruik volgens Odido.
Het installatiepakket zal je uiterlijk 1 week cóór de afspraak met Guidion in huis hebben. Wat is de status nu in je Odido account?
Sinds 2-11 is de status bij stap 3: bestelling in behandeling. Installatiepartner Guidion stuurt je een uitnodiging om een installatieafspraak te maken.
Ik vroeg me dus af wanneer ik deze uitnodiging daadwerkelijk ontvang. Ik vind het hele proces best lang duren. De bestelling is al meer dan een maand geleden gedaan.
@JWes Ik heb gelijk voor je gekeken. Houd er trouwens rekening mee met dat je een pre-order hebt geplaatst. Bij pre-orders kan het iets langer duren voordat daadwerkelijk alles gereed is en je aangesloten kan worden. Ik zie daarnaast dat jouw glasvezelaanvraag op on hold is gezet per 6 november door E-Fiber (het glasvezelnetwerk wat op jouw adres ligt). Er lijkt iets met een poort te zijn waarop je aangesloten wordt. Ik kan verder niet exact zien wat ermee aan de hand is, maar dit moet eerst opgelost worden, voordat de aanvraag hervat kan worden. Zodra alles weer doorloopt, zul je vanzelf bericht ontvangen van Guidion voor het maken van een installatieafspraak en zul je het installatiepakket ontvangen. Ik durf je voor nu dan ook nog geen datum te geven, omdat ik niet weet of het veel voeten in de aarde heeft om dit met de poort op te lossen. Ik wil je uiteraard ook geen valse belofte doen door je een datum te geven.
@JWes Ik heb gelijk voor je gekeken. Houd er trouwens rekening mee met dat je een pre-order hebt geplaatst. Bij pre-orders kan het iets langer duren voordat daadwerkelijk alles gereed is en je aangesloten kan worden. Ik zie daarnaast dat jouw glasvezelaanvraag op on hold is gezet per 6 november door E-Fiber (het glasvezelnetwerk wat op jouw adres ligt). Er lijkt iets met een poort te zijn waarop je aangesloten wordt. Ik kan verder niet exact zien wat ermee aan de hand is, maar dit moet eerst opgelost worden, voordat de aanvraag hervat kan worden. Zodra alles weer doorloopt, zul je vanzelf bericht ontvangen van Guidion voor het maken van een installatieafspraak en zul je het installatiepakket ontvangen. Ik durf je voor nu dan ook nog geen datum te geven, omdat ik niet weet of het veel voeten in de aarde heeft om dit met de poort op te lossen. Ik wil je uiteraard ook geen valse belofte doen door je een datum te geven.
Hoi Demy,
Bedankt voor de feedback. Ik kreeg van efiber vorige maand te horen dat alles klaar was en de provider mij al lang aan kon sluiten. Door de overname van tweak moest ik echter opnieuw een aanvraag doen bij jullie.
Ik heb navraag gedaan naar de werkzaamheden die nog verricht moeten worden aan de 'poort'. Ik hoop snel iets van efiber te horen.
Het had wel fijn geweest als ik meteen door jullie geïnformeerd was over het feit dat de status van de aanvraag blijkbaar op on hold staat.
Hoi @Demi van Odido , e-fiber zegt:"Goedemiddag, bedankt voor uw terugkoppeling. Het kan zijn dat de provider zijn apparatuur nog niet gereed heeft in onze wijkcentrale. Wij hebben zoals eerder aangegeven geen werkzaamheden meer te verrichten op het netwerk. * Ernst"
Kunnen jullie alsjeblieft met e-fiber communiceren om te zien waar ik nou precies op aan het wachten ben. Volgens E-fiber wacht ik op Odido en volgens jou wacht ik op E-Fiber.....
Hi @JWes, ik kan op dit moment niet heel veel zien in mijn systeem. Ik heb daarom besloten om onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw te trekken. Zij zullen het gaan onderzoeken en je opbellen met een update over jouw oplevering!