Beantwoord
Oplevering
Hallo,
Vandaag zou mijn abonnement geïnstalleerd kunnen worden maar het werkt niet.
Kan iemand kijken of het wel al opgeleverd is?????
Vandaag zou mijn abonnement geïnstalleerd kunnen worden maar het werkt niet.
Kan iemand kijken of het wel al opgeleverd is?????
Beste antwoord door Brian
Hi Beersen07, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb meteen met je meegekeken en er komt een signaal binnen dus je zou overal gebruik van moeten kunnen maken. Ik zie ook verbinding met je modem dus alles ziet er vanaf hier goed uit. Als je op dit moment toch nog problemen ervaart laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag met je mee!
@frankiehilv. Ik begrijp dat je natuurlijk zo snel mogelijk aangesloten wil worden dus ook voor jou heb ik het meteen uitgezocht! We sturen graag een monteur van Guidion bij je langs maar het probleem is nog steeds niet verholpen door Reggefiber. Er staat weer een monteursbezoek van Reggefiber gepland voor vandaag, hopelijk kunnen ze het nu definitief oplossen zodat onze monteur je daarna aan kan sluiten. We houden je op de hoogte!
Bekijk origineel@frankiehilv. Ik begrijp dat je natuurlijk zo snel mogelijk aangesloten wil worden dus ook voor jou heb ik het meteen uitgezocht! We sturen graag een monteur van Guidion bij je langs maar het probleem is nog steeds niet verholpen door Reggefiber. Er staat weer een monteursbezoek van Reggefiber gepland voor vandaag, hopelijk kunnen ze het nu definitief oplossen zodat onze monteur je daarna aan kan sluiten. We houden je op de hoogte!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.