Ik ben eind nov verhuisd naar Segbroek. Natuurlijk meteen een glasvezel abo afgesloten. Zou zeker voor de kerst worden opgeleverd. Dat verwachtte ik eigenlijk al niet.
Een week of twee geleden heeft de schouwing plaatsgevonden. Bleek makkelijker te worden dan ik had verwacht!
Maar sindsdien niets meer gehoord. Hoe kom ik erachter wanneer de aansluiting bij mij wordt gerealiseerd? Ik ben nu anderhalve maand met n mobiel hotspot aan het klooien. Maar echt internet zou nou toch wel ns fijn zijn. Of tenminste duidelijkheid hoe lang het nog duurt. Kan ik wat duidelijkheid krijgen?
opleverdatum glasvezel
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
wat leuk dat je klant bent geworden, van harte welkom! Ik geef je graag meer informatie:
Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren.
Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Soms is het wachten op vergunningen van de gemeente, toestemming van een VvE of verhuurder of van een andere derde partij. Ik heb hierdoor geen concrete datum voor je maar wees gerust, je wordt zeker niet vergeten!
Zodra we aan de slag kunnen neemt onze aannemer (Volker Wessels) telefonisch contact met je op om een afspraak te maken. Je kan Volker Wessels ook rechtstreeks bereiken via 088 1860 444, als er al een planning bekend is voor jouw wijk dan nemen ze deze graag met je door!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.