Skip to main content

Afgelopen vrijdag rond middaguur glasvezelverbing werkend opgeleverd. Om 13.48 viel de verbinding uit.  Sindsdien dagelijkse contact met odido maar zonder oplossing. We zijn nu 5 dagen verder, medewerkers weten nergens van en oplossing is niet in zicht. Terugbellen? Ho maar. 

Ik word van kastje naar de muur gestuurd en geen enkele medewerker neem zijn verantwoording. Zogenaamd zijn er korte lijntjes met aannemers maar ik als klant merk hier niets van.

Hi ​@j1978, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar jij valt onder een speciaal project. Hiervoor dien je het volgende nummer op te bellen voor meer informatie: 0800-8665000. Alle vragen rondom je oplevering wordt door deze afdeling afgehandeld. Heb je verder algemene vragen dan kun je die wel hier stellen!

Dat telefoonnummer bel ik al sinds vrijdag (5 dagen) zonder oplossing op vooruitzicht dat het opgelost gaat worden. Jammer maar helaas

Hi ​@j1978, dat is niet de bedoeling. Omdat jij inderdaad onder dit project valt is het belangrijk dat je juist met deze afdeling in contact kom. Ik heb zojuist zelf gebeld met mijn eigen nummer, maar krijg wel een collega te bespreken. Zou je het toch een keer willen doen? Anders ga ik toch kijken of het mogelijk is jou uit te bellen. Ik maak geen beloftes want de kans bestaat dat via hun belsysteem niet eens mogelijk is, maar ik wil het wel checken. Hopelijk lukt het jou nu wel!

Reageer