01-11-2024 om 11.00
Guidion monteur geweest om overstap Online -> Odidio op te leveren. Glas werkt vanaf *** (bewerkt vanwege delen privégegevens) tot aan de KPN centrale tot aan de Odido switch. Er komt laser licht uit de kabel in de centrale. Niet werkend opgeleverd, want KPN was werkzaam in de centrale. Mogelijk zou het savonds wel werken na deze werkzaamheden, niet dus.
-------------------------------------------------------
05-11-2024 om 15:15: Gesproken met Fleur via de chat.
Doorgegeven:
Ik wil informeren naar de status van mijn gemelde storing van afgelopen vrijdag en gisteren. Vrijdag Guidion geweest om aan te sluiten, niet gelukt. Gisteren (2 man), een glasvezel monteur en iemand van KPN geweest, die de Nederlandse taal niet machtig zijn en dus niet konden overbrengen aan de technische man van Odido wat er aan de hand was. Resultaat; niet gelukt want het Odido patch paneel in de centrale is niet actief of defect (aldus Odido techneut aan de telefoon). Is deze inmiddels vervangen/ geactiveerd ? Verbinding via de chat plotseling verbroken, dus maar even gebeld.
05-11-2024 0m 15:30 Gesproken met Kaily.
Morgen krijgen ze een update wat er gaat gebeuren. Kaily belt mij in de avond terug.
Indien KPN de (Odido) switch moet vervangen kan het 2 wkn duren, aldus Kaily.
Er is helaas niet terug gebeld door Odido (Kaily) :(
07-11-2024 om 13:20 Gesproken met Sinem
Ticket was doorgezet naar de 'technische afdeling', maar nog niet opgepakt. Telfoon werd doorgezet naar de monteurlijn. Gesproken met Baki om 13:45 van backoffice (die sturen de monteurs aan)
Er is escalatie naar TSD onder Casenr. 74076510. Splitter (patch paneel) zal waarschijnlijk vervangen gaan worden. Morgenmiddag, vrijdag 08-11, even opnieuw informeren naar de status.
08-11-2024 om 16.50 Gesproken met Erkan.
Opnieuw alles moeten uitleggen dat er in de wijkcentrale iets fout gaat op de Odido Splitter (patch paneel). Ik ben de eerste die hierop wordt aangesloten. Deze splitter is (nog) niet actief of defect! Ik wilde weten wat mijn mogelijkheden zijn om over te stappen/ op te zeggen omdat hier 15 dgn voor staat. Echter gaat dit in, op moment van aanvraag, bij mij dus op 1 Okt. Ik zou worden doorverbonden Savedesk??? mbt informatie over de opzegmogelijkheden. Eraf gegooid, oproep beeindigd.
Wie kan en gaat mij hier echt helpen? *** (bewerkt vanwege delen privégegevens)
Het frustrende is dat niemand kan zeggen wanneer het probleem wordt opgepakt en ook echt wordt opgelost. Ik wil nog best een paar dagen wachten, maar niet weken, want dan ben ik weg bij Odido en kan ik mij aansluiten bij de rest van de ontevreden klanten die weken/maanden wachten tot Odido wordt geactiveerd in de wijkcentrale.
Wie O wie?
M.v.g.
Ariën