Beantwoord
onvindbaar isra punt
Ik heb deze woning 9 jaar terug van de woningstichting gekocht. Altijd ziggo gehad omdat dat de enige provider was. Nu ik eindelijk over kon meteen overgegaan. Ik kan op internet vinden dat er een isra punt moet zijn. Maar hij is compleet onvindbaar. Ik heb al contact gehad met de woningstichting om te kijken of ze weten waar de kabel de woning in gaat. Helaas zijn ze alle bouwtekeningen kwijt van de woningen, dus ze konden me niet verder helpen. Ik heb al met meerdere buren contact gehad, maar niemand weet waar de aansluiting zich zou kunnen bevinden/ weet waar deze zich in de eigen woning bevind. Er is een kruipruimte maar daar durf ik voor geen goud in. Wat kan ik verder doen om uit te vinden waar het isra punt zich bevind buiten complete muren gaan open hakken?
Beste antwoord door jessicasilvius
Is gedeeltelijk opgelost. Een handige buurman heeft de kabel gevonden. Net alles aangesloten alleen iets te vroeg gejuigd. Mijn contract gaat pas woensdag in.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.