Skip to main content

Beste Odido,

Volgend Post.nl is mijn retourzending van mijn klik-en-klaar modem afgeleverd. Ik heb van Odido nog geen ontvangstbevestiging ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?

Hallo @Henk_C 

Meestal hoor je deze binnen 1 week na ontvangst te ontvangen, je kan de tracking code in je community profiel plaatsen zodat een moderator deze eventueel handmatig kan afmelden.

@Waqqas  De trackingcode is 3SLFVZ815574836

Eea is teruggestuurd als in onderstaande instructiemail van Odido.

Hoi @Henk_C, het zal zo snel mogelijk worden verwerkt! Dit kan maximaal 6 werkdagen duren. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido 

De 6 werkdagen zijn inmiddels verstreken. Moet ik me nu zorgen gaan maken?

@Ishana van Odido 

Kun je me al iets laten weten. Tot op heden heb ik nog geen bericht ontvangen...

Hey ​@Henk_C, er wordt geen bevestiging verstuurd op dit moment. Dit is technisch gezien nu niet mogelijk met de systemen. Als het goed is wordt dit netjes en goed verwerkt! 

Hey ​@Henk_C, er wordt geen bevestiging verstuurd op dit moment. Dit is technisch gezien nu niet mogelijk met de systemen. Als het goed is wordt dit netjes en goed verwerkt! 

Beste ​@Tommie van Odido 

Ik heb vandaag wel een noreply mail gekregen dat eea nog niet is ontvangen. Ik hoop dat het systeem nu ook niet even de kosten van de retour gestuurde apparatuur gaat incasseren? Kun je dit aub even nagaan?

@Henk_C Goed dat je dit gelijk aangeeft!

Ik vermoed dat dit net langs elkaar heen is gelopen. Je hebt de apparatuur netjes verstuurd, dus je mag deze e-mail als niet verzonden beschouwen. Dit zal dan automatisch worden rechtgetrokken.

Mocht je onverhoopt toch merken dat er extra kosten in rekening zijn gebracht, trek dan gelijk bij mij aan de bel. Ik los het dan gelijk voor je op!

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag! 

Reageer