Ik wil van af 11 mei 2018 weer tv via t-mobile ontvangen. Ik heb dit al doorgegeven maar wil graag contact over de bezorging aangezien ik 11 mei pas weer thuis ben. Bellen kan ik niet van uit het buitenland met mijn abonnement. hoe kan ik regelen dat ik wel in contact kan komen met de klantenservice?
Bladzijde 1 / 1
Hey Jos, dan ben je hier aan het juiste adres! 😉 Ik heb meteen even met je meegekeken en je TV abonnement start weer op 9 mei. De TV Box wordt vlak daarvoor bij je bezorgd. Je krijgt hiervoor een Track & Trace code, als je op dat moment nog niet thuis bent dan kan je via de Track & Trace code inloggen en een andere afspraak maken of de TV Box laten bezorgen bij een Post NL ophaalpunt zodat je het pakketje af kan halen wanneer het jou uitkomt. Dat gaat dus helemaal lukken! 🙂
Hoi Brian, bedankt voor de reactie. Ik zal via track en trace de bezorging regelen.
gr
gr
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.