Beantwoord
Ontvangst installatiepakket en activatiedatum
Gisteren kreeg ik per mail bericht dat de activatiedatum is vervroegd van 15/5 naar 8/5 (gisteren dus).
Het installatiepakket heb ik echter nog niet ontvangen. Aangezien het een adres op een vakantiepark betreft (zonder) brievenbus, heb ik bij de aankoop enkele weken terug telefonisch contact met T.Mobile gehad. T.Mobile deelde me mede dat ik voor de aflevering een berichtje zou krijgen zodat ik tijdens de levering ter plekke aanwezig kon zijn.
Hoe gaat het nu werkelijk in zijn werk ?
Het installatiepakket heb ik echter nog niet ontvangen. Aangezien het een adres op een vakantiepark betreft (zonder) brievenbus, heb ik bij de aankoop enkele weken terug telefonisch contact met T.Mobile gehad. T.Mobile deelde me mede dat ik voor de aflevering een berichtje zou krijgen zodat ik tijdens de levering ter plekke aanwezig kon zijn.
Hoe gaat het nu werkelijk in zijn werk ?
Beste antwoord door Brian
Hi @Heetveld , wat vreemd ik zie inderdaad hetzelfde. Ik heb zojuist mijn collega's gevraagd of we een nieuw installatiepakket naar je op kunnen sturen, hopelijk komt deze dan wel aan! Excuses voor de vertraging.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.