Eind juni heb ik mijn T-Mobile internet abonnement opgezegd. Hierna was de communicatie heel mager en opeens kreeg ik allemaal zwaar aangezette mails dat ik mijn modem niet had opgestuurd en het risico op hoge kosten. Ik had geen enkele eerdere mail hierover ontvangen.
Begin augustus heb ik alles netjes ingepakt en opgestuurd naar het opgegeven adres. Daarna niets meer gehoord van T-mobile, totdat ik van de week zag dat er 215 euro was geincasseerd. T-Mobile zegt dat ze niets hebben ontvangen, maar laten ook merken dat de communicatie tussen de afdelingen ook niet zo goed is. Misschien is het dus wel aangekomen.
Ik heb intussen niet meer mijn verzendbewijs (wat natuurlijk mijn fout is). Heb intussen PostNL gebeld of die iets konden achterhalen, ook bij het verzendkantoor langsgeweest, maar die kunnen niets doen.
Wat moet ik hier mee doen. Ja, ik had de bon moeten bewaren, maar T-Mobile heeft ook boter op zijn hoofd gezien de karige communicatie, snel dreigen, zomaar geld incasseren, met een grote kans dat het pakket wel is aangekomen maar niet goed verwerkt