Ik kreeg zojuist een email dat mijn geretourneerde apparatuur niet door TMobile was ontvangen. Het verzendbewijs incl. de datum waarop het pakket bij TMobile is afgeleverd is bij dit bericht gevoegd.
Hemeltergend dat er al meer oud-klanten hiermee geconfronteerd worden en dat na al die jaren TMobile het retourproces nog steeds niet op orde heeft. Het is i. Ieder geval een hele goede reden om NOOIT meer diensten bij jullie af te nemen.
De aangekondigde boete van €145 ga ik dus nimmer nooit betalen.
Regel het eerst zelf maar intern voordat jullie oud klanten lastig vallen
Hoi,
Aangezien je hier al een bewijs van aflevering en een T&T code hebt geplaatst. Verwacht ik dat een moderator kan uitzoeken of je het pakket verwerkt is, of dat er administratief iets niet helemaal correct is verlopen. Hoe dan ook ik verwacht dat dit prima opgelost zal worden. Houd je ons op de hoogte?
Hi
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, dit is een bekend probleem en hier wordt hard aan gewerkt. Op dit moment heb ik geen work around hiervoor, de order is namelijk al dicht gezet en kan ik het niet meer handmatig afmelden. De enig optie hiervoor is om de boete te crediteren, zo zorgen we ervoor dat de boete niet afgeschreven zal worden. Op dit moment is het nog in een te vroeg stadium om dit te doen omdat de boete nog niet zichtbaar is. Over een aantal dagen zul je nog een e-mail van ons ontvangen, als het goed is kan ik de boete dan zien in mijn systeem en deze gelijk voor je crediteren. Mag ik je vragen nogmaals contact te zoeken als je een nieuwe e-mail hierover ontvangen hebt? Dan zorg ik dat het allemaal goed komt!
Goedemorgen, kun je nogmaals eens kijken of de voorgestelde boete ondertussen is ingetrokken? Ik heb na het bericht van eind juli verder niks meer vernomen.
Hey
Krijg je in de toekomst nog een bericht hierover? Trek dan meteen bij ons aan de bel!
Hoi Tommie, weer een maand voorbij zonder enige communicatie van Odido. Ik neem aan dat dit onderwerp nu echt gesloten is?
Hey
Wel nondeju, nu krijg ik dus een email dat er per 25-9 €145 afgeschreven gaat worden van m’n rekening. Dat gaat dus niet gebeuren!
wat een klere bende is het daar!
Hey
Kreeg net 2 emails. Een creditering van €145 en een uitstel van betaling van €145. Ik ga er gevoegelijk vanuit dat dit niet het laatste bericht zal zijn (genoeg voorbeelden hierover in de community te vinden)
Hi
Odido heeft nu wel laten zien TOTAAL onbetrouwbaar te zijn. Zojuist is dus het bedrag van €145,00 van m’n rekening afgeschreven. Alle communicatie en de zogenaamde incasso stop en creditering heeft dus geen zier geholpen.
ik ga dit klote bedrijf aangeven bij de ACM en ook juridische stappen overwegen.
Hey
Nou, dat is een understatement van jewelste. Als Odido naar meer dan 2 maanden nog steeds niet in staat is om een eigen gemaakte fout niet te kunnen herstellen, dan kan alleen mar de conclusie worden getrokken dat het bij jullie operationeel en administratief een enorme klere-bende is. En alle toezeggingen die tot nu toe gedaan zijn, blijken dus ook allemaal holle woorden te zijn geweest. Ik ga er gevoegelijk vanuit dat ik mijn geld niet actief van jullie terug ga krijgen.
FYI: de incasso heb ik teruggedraaid en Odido meteen geblokkeerd om verdere incasso’s uit te voeren.
En toch mij nu weer lastig vallen met incasso verzoeken en emails. HOU OP met dit soort onzin!
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.