Beantwoord
Onterecht glasvezel besteld
Hoi,
Ik heb een paar weken geleden een aansluiting voor glasvezel besteld op mijn thuisadres. Helaas hoorde ik later van de huurbaas dat hier aanzienlijke kosten bij zouden kunnen komen kijken (hij heeft zelf glasvezel thuis), bovendien zei hij dat op mijn adres gegraven zou moeten worden en daar kreeg ik geen toestemming voor. Ik was eerlijk gezegd geheel in de veronderstelling dat dit allemaal klaar was om te gaan, maar blijkbaar betrof dat een misverstand.
Nu heb ik even rondgekeken en wil ik graag verzoeken om het glasvezel abonnement om te zetten naar een DSL abo, aangezien dit wel mogelijk is op mijn adres. Ik hoor graag of we het op deze manier kunnen oplossen.
Groet,
Chris
Ik heb een paar weken geleden een aansluiting voor glasvezel besteld op mijn thuisadres. Helaas hoorde ik later van de huurbaas dat hier aanzienlijke kosten bij zouden kunnen komen kijken (hij heeft zelf glasvezel thuis), bovendien zei hij dat op mijn adres gegraven zou moeten worden en daar kreeg ik geen toestemming voor. Ik was eerlijk gezegd geheel in de veronderstelling dat dit allemaal klaar was om te gaan, maar blijkbaar betrof dat een misverstand.
Nu heb ik even rondgekeken en wil ik graag verzoeken om het glasvezel abonnement om te zetten naar een DSL abo, aangezien dit wel mogelijk is op mijn adres. Ik hoor graag of we het op deze manier kunnen oplossen.
Groet,
Chris
Beste antwoord door Chris4554
Inmiddels heb ik telefonisch contact opgenomen, en omdat de aanvraag technisch niet mogelijk is, is deze gelukkig geannuleerd. Erg vriendelijke medewerker trouwens. Ik wilde nog kijken naar 4G thuis als alternatief maar gezien je dat na 105GB handmatig moet aanvullen met 2GB per keer (gratis) past dat niet helemaal bij mijn behoeftes (ik heb games die groter zijn...). Helaas wordt het hem nog niet T-mobile, maar wanneer die soft-limiet flink omhoog gaat bij 5G kom ik weer eens kijken naar de mogelijkheden.
Dit topic mag hoe dan ook op slot, de vraag is niet meer van toepassing. Bedankt!
Bekijk origineelDit topic mag hoe dan ook op slot, de vraag is niet meer van toepassing. Bedankt!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.