Goedemiddag,
Ik ga binnenkort verhuizen en wil mijn tmobile thuis abbonement niet meenemen. Omdat tmobile daar helaas maar 15 mbit aanbied. Gisteren gebeld met tmobile om mijn abbonement op te zeggen met 1 maand opzegtermijn aangezien ik nog moet verhuizen.
Ik kom er vanochtend achter dat mijn internet het niet meer doet. Gebeld met tmobile om het te begrijpen en te vragen naar een oplossing. Ik kom er achter dat ze mijn contract en aansluiting per direct hebben beeindigd zonder opzegtermijn. Volgens mij moeten beide partijen zich houden aan het contract waarin staat dat de opzegtermijn een maand is.
Ik zit nu 4 weken zonder internet thuis waarbij tmobile aangeeft geen oplossing voor mij te hebben behalve het aansluiten van een nieuw abbonement. Geen compensatie niks. Alleen een excuus.
Ik heb een stabiele internet verbinding nodig, omdat ik vanuit huis werk. Ik hoop via hier nogmaals tot een oplossing te komen en anders zal ik het juridische pad bewandelen. Dit probleem komt blijkbaar vaker voor en ik eis dan ook een compensatie.
Zie
Met vriendelijke groet.