Ik heb vandaag met guidion contact gehad om het modem te plaatsen maar omdat ik het pakket al had vanaf juni dacht ik toen ik hang al alles op omdat ik bekend ben met netwerken is dat dan ook geen probleem , dus guidion zei dan ook dan is het prima moet je alleen even Odido bellen om je ont te registreren dus mijn vraag is kan dat even gedaan worden
Hi
Hallo Demi dit is helemaal prima dacht dat ze al klaar waren maar als de patch nog niet is gedaan dan doet die het niet . Ik laat je de 15 gelijk weten wat de stand van zaken is . Ik gebruikt trouwens op dit moment de Nokia begrijp dat dit dus automatisch gaat . Alvast bedankt voor de reactie .
Beste Demi
ik wou je even laten weten dat alles naar behoren werkt sinds vanmorgen dus wat mij betreft hoeft de monteur niet meer te komen of hij moet al zin hebben in een kopje koffie
Superfijn om te horen
Ja helemaal top Tommie kan jij er ook voor zorgen dat het als gereed gemeld wordt ik wil mijn abo veranderen namelijk ik heb geen telefoonlijn meer nodig dus die kan weg maar zolang als die in bestelling staat kan ik niets veranderen .
Ik heb het doorgegeven, zal wel maandag worden
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.