Skip to main content

Ik heb vandaag met guidion contact gehad om het modem te plaatsen maar omdat ik het pakket al had vanaf juni dacht ik toen ik hang al alles op omdat ik bekend ben met netwerken is dat dan ook geen probleem , dus guidion zei dan ook dan is het prima moet je alleen even Odido bellen om je ont te registreren dus mijn vraag is kan dat even gedaan worden 

Hi @Frans_72, ik heb meteen met je meegekeken wat er mogelijk is. Ik zie dat de patch installatie door Delta nog gedaan moet worden. Dit zal gebeuren per 15-11. Maak je overigens gebruik van een eigen ONT of onze Nokia ONT? In principe wordt de ONT automatisch die bij ons bekend is geregistreerd door Delta. Voor nu is het dan afwachten tot de patch installatie gedaan is. Op dat moment kunnen we dan ook jouw glasvezelverbinding actief melden als installatie niet nodig meer is, maar je zou voor de zekerheid ook nog de monteur kunnen laten komen. Die afspraak staat voor 18-11 zo te zien. Wil je op 15-11 laten weten als de patch is geplaatst of alles ook gelijk werkt? Dan kan ik verder voor je aan de slag en eventueel de afspraak met Guidion voor je annuleren als dit nodig is! 😊

Hallo Demi dit is helemaal prima dacht dat ze al klaar waren maar als de patch nog niet is gedaan dan doet die het niet . Ik laat je de 15 gelijk weten wat de stand van zaken is . Ik gebruikt trouwens op dit moment de Nokia begrijp dat dit dus automatisch gaat . Alvast bedankt voor de reactie .

@Frans_72 Super, helemaal goed en laat maar weten! 😊

Beste Demi 

ik wou je even laten weten dat alles naar behoren werkt sinds vanmorgen dus wat mij betreft hoeft de monteur niet meer te komen of hij moet al zin hebben in een kopje koffie 😜

Superfijn om te horen ​@Frans_72

Ja helemaal top Tommie kan jij er ook voor zorgen dat het als gereed gemeld wordt ik wil mijn abo veranderen namelijk ik heb geen telefoonlijn meer nodig dus die kan weg maar zolang als die in bestelling staat kan ik niets veranderen .

Ik heb het doorgegeven, zal wel maandag worden ​@Frans_72, de technische dienst is in het weekend niet aanwezig! 

Reageer