Skip to main content

Referentienummer: 72314725

Goedendag, afgelopen vrijdag rond 12:15 is door Guidion het Huawei ONT kastje en het Zyxel modem geplaatst ‘bovenop’ de ODF aansluiting. Het LOS lampje op de ONT bleef rood knipperen en het PON lampje brand helemaal niet. De monteur is toen naar de centrale gereden om te kijken of het met de patch goed zat. Hij gaf aan van wel, maar ik meen mij te herinneren dat Guidion toch niet zomaar een centrale in kan? Ik heb n.a.v. een email die ik daarna kreeg, ook gelijk gebeld met jullie en n.a.v. dat gesprek daaropvolgend nog een mail gekregen met hierin dat ik binnen 1 werkdag een reactie krijg. Mijn melding zou zijn doorgezet naar de Technische Dienst. Ik heb nu 1 werkdag verder nog geen reactie gekregen. Willen jullie misschien even checken voor mij wat de status is en wanneer ik van de nieuwe verbinding kan gaan genieten?

Hi @Dononline, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Guidion kan (bijna) altijd de wijkcentrale in, zo kunnen ze zoveel mogelijk doen om je online te krijgen. Echter zie ik nu het bericht van de monteur dat alles goed zat in de wijkcentrale. De monteur heeft nu een ticket voor je aangemaakt zodat de technische dienst een blik gaat werpen. Hopelijk kunnen zij het snel voor je oplossen! 

Hi @Dononline, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Guidion kan (bijna) altijd de wijkcentrale in, zo kunnen ze zoveel mogelijk doen om je online te krijgen. Echter zie ik nu het bericht van de monteur dat alles goed zat in de wijkcentrale. De monteur heeft nu een ticket voor je aangemaakt zodat de technische dienst een blik gaat werpen. Hopelijk kunnen zij het snel voor je oplossen! 

Dank voor je reactie, vanmiddag komt Guidion weer langs. 

Guidion is langs geweest en heeft een lichtpen aangesloten en gekeken in de centrale waar deze op uit kwam. Dat was dus niet goed en dit is nu hersteld. Hij heeft de melding bijgewerkt en als het goed is is dit ook al doorgekomen. Dus geen Technische Dienst meer nodig volgens mij, want alles werkt nu naar behoren. Dank!

Fijn om te horen @Dononline

Reageer