Hoi ons installatiepakket is nog steeds niet bezorgd de klantenservice geeft vaag advies te moeten afwachten maar het contract mede aansluiten gaat over 2 dagen in ??
Raar dat wij ons installatiepakket nog niet eens binnen hebben ??
Hoi ons installatiepakket is nog steeds niet bezorgd de klantenservice geeft vaag advies te moeten afwachten maar het contract mede aansluiten gaat over 2 dagen in ??
Raar dat wij ons installatiepakket nog niet eens binnen hebben ??
Hallo
Allereerst welkom bij deze community. Het is inderdaad vervelend dat je nog geen duidelijk antwoord op je vraag hebt gekregen. Als het goed is reageren onze moderatoren meestal binnen 24 uur bij extreme drukte wil dit wel eens uitlopen naar 48 uur.
Wat ik als bestaande klant momenteel wel weet is dat er wat logistieke problemen zijn vanwege een overstap.
Voel me welkom
Mede hartelijk dank voor deze informatie betreffende het logistieke probleem bij T-Mobile
Voel me welkom
Mede hartelijk dank voor deze informatie betreffende het logistieke probleem bij T-Mobile
Graag gedaan ,
Nu even afwachten totdat er een moderator reageert. Zodra dat het geval is wordt alles nog duidelijker voor jou. En meestal is de oplossing dan dichtbij
Wederom hartelijk dank ook voor deze info
Hoi
Kun je mij jouw postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in en privébericht toesturen, alsjeblieft? Dan zoek ik uit waar je pakket blijft.
Ik wil nog niet op de zaken vooruit lopen, maar mocht het zo zijn dat je straks ineens een Track & Trace code toegestuurd krijgt, check dan onderstaande info.
Je krijgt binnen een paar dagen een Track & Trace code toegestuurd per e-mail zodat je het pakket te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Krijg je het installatiepakket toegestuurd of wordt er apparatuur vervangen? Houd er dan rekening mee dat het niet mogelijk is om een pakket naar een ander adres te laten sturen. Je kunt er natuurlijk wél voor kiezen om de bestelling te laten afleveren bij een PostNL afhaallocatie! 😄🏤 Bijvoorbeeld als je al weet dat je niet thuis bent als de chauffeur langs wil komen op het afgegeven tijdstip. Dit kan alleen via de PostNL app, tot één dag van tevoren tot uiterlijk 22:00 uur.
Download de app hier! Vul de Track & Trace code in samen met jouw postcode wanneer je de app hebt gedownload, klik op “bezorging wijzigen” en kies het gewenste PostNL-punt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.