Goedemiddag,
Onlangs ben ik verhuisd en heb ik mijn Tmobile thuis installatie (glasvezel) meeverhuisd. Vooraf heb ik hierover telefonisch contact gehad, en kon ik mijn apparatuur zelf meenemen. Betreft overigens alleen een modem (internet-only abonnement). Nu krijg ik een mail van tmobile met het verzoek apparatuur terug te sturen (watik niet heb):
mail dd 27-3-2020
We hebben de T-Mobile Thuis apparatuur en accessoires nog niet ontvangen. Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen? Alvast bedankt.
Hieronder zie je welke apparatuur we graag terugkrijgen:
0 Modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)
Lukt het je niet de apparatuur op tijd terug te sturen? Dan moeten we helaas een boete in rekening brengen. Dit kost je € . Als je de apparatuur al hebt verstuurd, dan kun je dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Vreemd genoeg kreeg ik een tijdje daarvoor de volgende mail:
mail dd 11-2-2020
Beste heer Van der Weide,
Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.
Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:
1 modem
0 Interactieve TV Box(en),
0 Interactieve TV Box(en) met harddiskrecorder
0 Wifi-versterker(s)
-----------------------------------------------------------------------
NB: Heb helemaal geen apparatuur teruggestuurd! Daarnaast heb ik alleen maar een modem.
Nu hoop ik vervelend administratief gedoe te voorkomen. Kunnen jullie dit rechtzetten?
Alvast enorm bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Igor van der Weide