Het installatiepakketje is retourgestuurd door PostNL bij mijn nieuwbouwwoning op 30 maart. Sindsdien geen enkele oplossing geboden gekregen van T-mobile, behalve dat ik rustig af moet wachten totdat ze alle problemen op orde hebben, met onbekende oplossingstermijn. Ik heb ondertussen al 10x moeten bellen naar de klantenservice, er is mij door 3 verschillende mensen beloofd dat ik teruggebeld zou worden. Ik ben uiteindelijk door maar 1 persoon daadwerkelijk teruggebeld, en ook deze persoon heeft geen enkele concrete oplossing, of indicatie wanneer het pakketje verstuurd gaat worden.
Bij mij wordt ook verwezen naar de backoffice, die je zelf niet te spreken krijgt en die ook niets voor je kan/wil doen.
Hoe moeilijk kan het zijn een doosje uit het magazijn te pakken, een sticker met mijn adres erop te plakken en te versturen??
Ik ben al jaren een trouwe klant bij T-mobile, voor zowel Mobiel als vast, maar dat is blijkbaar niets waard bij T-mobile.
Nu heb ik zojuist gebeld, en heb ik aangeven dat ik heel graag een oplossing voor dit probleem. De medewerker aan de lijn kon geen enkel inzicht geven wanneer dit opgelost zou worden. Ik heb aangegeven dat ik een kosteloze ontbinding wil van mijn contract aangezien het moment van aanvragen van mijn contract meer dan twee weken geleden is, en er geen enkel inzicht in een oplossing gegeven kan worden. Vervolgens heeft men ons contract ontbonden met toch een boete van €75. Hier ben ik niet mee akkoord.
Ik hoor heel graag een oplossing van T-mobile.