Skip to main content

Geachte,

Ik wil hier mijn beklag doen.

In april een aanvraag ingediend, inmiddels al 2 weken zonder internet.

Nu vandaag komt er eindelijk een monteur die alles geregeld heeft, alleen door een ticket wat door t-mobile op "Denied" stond kon hij het serienummer van een ONT kastje niet invullen, hierdoor kon hij na ruim 2 weken alsnog de verbinding niet activeren.

Gebeld naar T-Mobile, nieuw ticket aangemaakt aangegeven ik heb het serie nummer kan iemand dat niet gewoon intikken, nee dat kan niet weer binnen 5 dagen bericht terug om een serie nummer in te vullen.

Jullie hebben een klantenservice die helemaal niets kan en overal tickets voor aan moet maken, er moeten 16 cijfers ingevuld zijn er moet toch wel iemand rondlopen die dit even kan invoeren!! Waardoor ik na 14 dagen eindelijk internet en tv heb…

De laatste medewerker was de kers op de taart emotieloos, geen begrip, geen vragen voelde zich persoonlijk aangevallen toen ik zei dat ik een leiding gevende wou spreken, uiteindelijk uit frustratie de hele aanvraag maar geannuleerd, jammer want alles hangt net aan de muur, de medewerker zette geen stapje harder op het moment ik zei zeg de boel dan maar op..

Hij heeft direct alles opgezegd, blijkbaar kreeg hij niet genoeg betaald om ook aan klantbehoud te doen.hij klonk stoned en was slecht verstaanbaar.

Ik wil de boel helemaal niet opzeggen, maar ik raak zwaar gefrustreerd dat er geen enkele medewerker is die mij iets zinnigs kan vertellen…

1 medewerker zegt de back office is er tot 18 uur, dan bel ik om 17 uur en dan zegt die laatste medewerker dus dat ze om 16:30 daar al vrij zijn, bij de vraag een leidinggevende te spreken was het antwoord:"die kunnen helemaal niks" er is dus niemand op de belvloer die een kort lijntje heeft met de back office die met een actie van 10 seconden een klant binnen kan houden?

Ik wil graag gebeld worden door T-mobile om dit als nog zsm op te lossen.

Hai @Dave93, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is echter niet wat ik gewend ben van mijn collega's en absoluut niet de werkwijze die we willen uitstralen. Het klopt inderdaad dat niet iedereen van de klantenservice bekwaam is om een ONT te registreren, dit moet door onze Back Office gedaan worden. Sommige daarentegen kunnen dit wel, ik had dit graag voor je gedaan. Echter lopen we nu helemaal vast doordat de order geannuleerd is. De order is te ver voor mij om terug te draaien en kan ik daar niks meer aan doen. Je moet opnieuw een bestelling bij ons plaatsen, het huidige apparatuur terug sturen en dan beginnen we weer opnieuw. Het is erg omslachtig maar dit is de enige manier. Je kunt dit bij één van onze T-Mobile Shops doen of via dit telefoonnummer: 0800-0092. 

Reageer