Goedendag!
Gisteren is er een monteur langsgeweest om te onderzoeken waarom er geen internet is ondanks installatie (dsl, wandcontactdoos). Hier bleek dat er een signaal vanuit KPN moest komen om installatie af te ronden.
Monteur gaf aan dat KPN contact met me zou opnemen die dag, mogelijk zou langskomen en het opgelost zou worden. Helaas is dit niet gebeurd. Tevens heb ik geprobeerd de modem een aantal keer te resetten maar ook tevergeefs, nog steeds branden enkel de power en wifi-lampjes.
Gisteravond kreeg ik wel een mail dat t-mobile thuis succesvol is opgezet en hiermee mijn abonnement bij ziggo is opgezegd. Enorm fijn! Enkel... Zit ik nu zonder internet...
Mijn vragen zijn:
1. Is het mogelijk om te checken wat de status is van het omzetten van het signaal bij KPN? Eventueel met wie ik contact op kan nemen hierover?
2. Zijn er nog andere stappen die ik kan nemen betreffende de modem en/of wandcontactdoos?
3. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden
Groet!